Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har forstand på copyright mht. til app user interface design eller ved hvor vi kan søge hjælp?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle der tilfældigvis har forstand på copyright mht. app user interface design?. Vi er ved at starte en virksomhed som laver apps for virksomheder, men vi er lidt bange for at vores default app user interface design har for store ligheder med en anden virksomheds design. Vi føler dog at vi forringer app'en hvis vi ændrer for meget. 

Eller er der nogle der kender et sted jeg kan søge om gratis eller billig hjælp til et problem som dette? Jeg har prøvet http://ivaerksaetterhjaelpen.dk/, men de er desværre gået på sommerferie det næste stykke tid.

På forhånd tak! Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I allerede nu føler, at jeres design ligger for tæt op af en konkurrents, så er der måske noget om snakken...

Det I skal kigge på, er hvordan interfacet er designet. Er det samme punkter? Samme opbygning? Samme grafiske udseende osv?

Det burde være relativt simpelt at lave et lignende interface, med de samme funktioner, som dog adskiller sig fra konkurrentens. Bare se på WP. Mange nye CMS systemer tager også udgangspunkt i WPs interface opbygning, men de formål alligevel at adskille sig, og på nogle punkter at gøre det bedre, uden at det går ud over bruger oplevelsen. Hvem siger også, at jeres konkurrents interface er det optimale? Det kan med sikkerhed forbedres flere steder, hvis bare man lige tænker sig om...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)