Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tech-partnere søges til Start-up

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi leder efter tech-partnere til at oprette et start-up, som skal operere i modebranchen. Det er en social shopping platform, som funktionelt kan samarbejde med API-databaser fra etablerede online modeforhandlere. Platformen skal skabe salg og værdi ved at forbedre forbindelsen mellem social modeinspiration og online-shopping. Projektet skal testes først som hjemmeside og dernæst som IOS app.

Vi har en vision for vores produkts udvikling og features gennem beta til launch på landsplan og videre frem. Vi har en forretningsmodel, kendskab til markedet og en go-to-market strategi.

Platformen kræver en dybdegående teknisk kunnen selv i den tidlige udviklingsfase; hvilket hverken min partner eller jeg evner. Den kombinerer features fra webshops (produkter, købshåndtering, produktfiltrering...) og fra sociale medier såsom Instagram (Billedepost, likes & comments, profil...).

Du og en fjerde mand (potentielt en af dine venner/bekendte) vil være lige partnere med min ven fra gymnasiet og mig. Vi har tænkt os at finansiere virksomheden iblandt partnerne i opstarts-fasen.

Skulle projektet opnå tilfredsstillende customer-feedback og growth-metrics, så vil vi finde en investor til at hjælpe med at skalere virksomheden.

Vi er begge 21 og bor i København.

Vi er opsatte på at finde de rette partnere, som kunne dele vores vision for firmaet.

Hvis du mener, at du er af den rette støbning til at bygge det her med os, så introducer dig selv på mathbrams (at ) gmail.com for yderligere info. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Send mig lige en mail hvor du specificere lidt mere omkring projektet! 
Kommer self ikke videre! 

Ved ikke om jeg er interesseret, men om ikke andet kan vi måske hjælpe jer lidt! 

Mvh
Dennis O. Madsen
Direktør ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)