Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til installation af Vælg udleveringssted (Postdanmark) fra V-connect

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at webspir køber man det som abonnement hvor man hos vconnect får det gratis men hvad er forskellen på de 2. Grundlæggende kan de det samme men hvis jeg skulle købe det som abonnement ville jeg forvente opdateringer til det flere gange om året.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Forskellen må vel antages at være at der er en der siger de endte med at bruger webspir og det virkede og at der endnu ikke er nogen der har kommenteret en definitiv guide til at få v-connect til at virke :-), ikke ment det minste spydigt for i teorien har du ret og v-connect 'kan' også virke jeg ville bare ikke bruge det på min egen webshop grundet erfaringer med brugen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil så da lige modsige det om andet jeg har det i min ps 1.6 og det virker totalt problemfrit . Selvfølgelig skal jeg ikke kunne argumenter for woocom ... og jeg har selv lagt det ind

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I så fald må det være deres wordpress implementering den er gal med, jeg kan ikke udtale mig om andre sider, men et specifikt eksempel er en side med V-connect der ved migrering til nyt domain mange doblede antallet a database kald, tilsidst sporede vi det til at pluginet havde fundet en update til sig selv men updaten kunne ikke verificerer sitet som værende med gyldig licens til trods for at pluginet virkede udemærket, i virkeligheden var det ikke indledningsvis tydeligt at v-connect var skyld i fejlen men en ny licens nøgle fra deres side endte med at løse problemet, jeg har ikke gennemgået deres kode for at se hvordan de tjekker licensen, men blot konkluderet at det ikke er optimalt lavet og man vælger så selv om man satser på der ikke kommer flere skøre fejl, på en webshop (med woocom)... der vælger jeg ikke v-connect. :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)