Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til installation af Vælg udleveringssted (Postdanmark) fra V-connect

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at prøve at installere V-connect post danmark modul på min wp woocommerce shop, men den zip jeg får tilsendt på mail, siger den når jeg vil installere den, at den ikke indeholder et gyldig plugin. Nogen der ved hvad fejlen måske kan være?

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som har erfaring med netop det plugin?

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Får denne besked hver gang

Udpakker pakken…

Installerer plugin…

Opdateringspakken kunne ikke installeres. Ingen gyldige plugins blev fundet.

Installation af plugin mislykkedes.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det plugin der fra V-connect er ikke vildt godt kodet, så det er sansynligt at det kun virker når du oploader det via ftp, yderligere skal du sikre dig at du husker at aktiverer det med en licens nøgle trods at det er gratis (nøglen er også gratis) da jeg har oplevet en shop hvor vi tilsidst sporede en serie af meget mystiske fejl til at V-connect plugin'et fejlede i sine forsøg på at validerer en licensnøgle der var blevet invalideret på deres server.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris Olesen:

Det plugin der fra V-connect er ikke vildt godt kodet, så det er sansynligt at det kun virker når du oploader det via ftp, yderligere skal du sikre dig at du husker at aktiverer det med en licens nøgle trods at det er gratis (nøglen er også gratis) da jeg har oplevet en shop hvor vi tilsidst sporede en serie af meget mystiske fejl til at V-connect plugin'et fejlede i sine forsøg på at validerer en licensnøgle der var blevet invalideret på deres server.

Det har lykkes mig at installere det, men efter det er gjort, kan jeg ikke finde det. Btw, hvordan tjener de penge på, at give det gratis væk?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke huske 100% lige i hovedet med 'at finde det' men kan godt være det ligger under shipping methods i WooCommerce, de tjener bla.a. penge ved at tilbyde installations support som ikke er helt billig, samt at dette plugin giver dem exponering for deres andre services 'som koster penge' på deres hjemmeside ;-)

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nemlig ikke finde det plugin nogen steder, heller ikke under shipping methods 

Fra Ballerup
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 5
Fra  The Bow Tie Club Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan fik du det til at virke? Jeg sidder i samme problem som dig, med at den skriver følgende

Udpakker pakken…

Installerer plugin…

Opdateringspakken kunne ikke installeres. Ingen gyldige plugins blev fundet.

Installation af plugin mislykkedes.

Hvordan fik du fixet det? :)

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har valgt at droppe det, for selv min programmør kunne ikke finde ud af det og så skal man betale vconnect for at sætte det op for en. Jeg vil dog indføre det senere, men mit opstarts budget tillader ikke, jeg kan betale 2 timer a 500 kr for at vconnect sætter det op.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke 100% sikker, men mener også jeg tidligere have problemer med at installere pluginet for en kunde.
Tror nok løsningen blev at bruge http://www.webshipr.dk/ i stedet for, som så også har en masse andre funktioner udover "Vælg afhentningssted".

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)