Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra idé til produkt (hjemmesko til børn)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger hjælp fordi, jeg har en idé til et design af hjemmesko til børn (og også andre produkter). Jeg er på helt bar bund. Jeg ved hvor jeg skal starte. Jeg vil gerne have sat dem i produktion, men aner ikke, hvordan jeg skal gribe det an.
Jeg tænker, jeg skal have lavet en produtype, men hvor? Og så producent? Men hvordan sørger jeg for, at de har de tekstiler, jeg gerne vil anvende?

Mvh Maria

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg kan ikke sige så meget klogt, men tag evt. et kig på opfind.nu.
Jeg ved ikke helt, hvor meget opfinder man skal være - om design af hjemmesko hører med under opfindelser - men jeg tænker, at du kan finde kloge ord der...? De ved sikkert en masse om prototyper etc.


Smile    Rie

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det første vil det være godt, hvis du laver en lille rapport/mappe med projektet, hvor du laver nogle tegninger og samler nogle såkaldte 'moodboards', hvor du beskriver stilen og eventuelle detaljer.

Den kan du så tage med rundt til nogle syersker, som kan lave en prototype.

Ihvertfald - start med at lave tegninger og saml materiale til en letforståelig rapport/beskrivelse af projektet. Det er ihvertfald det man lærer, som designstuderende :)

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må sige til, hvis du har lidt monetos - så vil jeg meget gerne hjælpe dig i gang med at lave en god projektmappe/opstart på projektet. Jeg har også nogle kontakter til nogen, som mod betaling, gerne vil sy en (eller flere) prototype(r) til dig.

Mvh David
_

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)