Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstartsfase: Gratis logo til de hurtige

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Imens mit webbureau bliver opbygget, kan jeg vel ligeså godt begynde lidt. Jeg skal bruge nogle cases/eksempler på det jeg kan, så jeg har valgt at give de første 2 personer/virksomheder et gratis logo, de næste 3 personer/virksomheder får 75% på et logo - normalprisen er 995 DKK inkl. moms.
Prisen vil altså være 249 kroner (for de 3 personer/virksomher), og jeg håber I vil give det et skud. *I betaler selvfølgelig ikke før I er tilfredse.

Den email I sender skal have overskriften: "Opskrivning til logo - FJ15" og så skal den sendes til "opskrivning@risomedia.dk".

Omend du ikke bliver blandt de 5 første, så kan du roligt skrive dig op på "opskrivning@risomedia.dk" alligevel. Vi giver en masse rabatter til det første x antal personer/virksomheder. *Og så holder vi jer også opdateret på fremtidige rabatter, events og mulige konkurrencer.

Webbureauet/hjemmesiden vil være færdigt omkring den 1. august, men jeg vil helst ikke hænges op på nogen dato. Jeg vil løbende opdatere jer, og hvis I skulle være interesserede allerede nu, så er I velkommen til at skrive privat til os på "kontakt_henvendelse@risomedia.dk", hvor I selvfølgelig vil skulle betale 995 DKK for vores produkt. Og husk nu, at I ikke betaler en krone før I er tilfredse med opgaven!

Og så det store spørgsmål, hvorfor os?
Jeg har en stor erfaring med design. Det kan godt være at jeg ikke har boglig erfaring, men produktivitet, vilje og en masse kreativitet har alligevel lært mig en masse omkring grafik og dens egenskaber. Jeg startede som 9-årig med at interessere mig for Photoshop (og andet), så fik jeg en mentor og så har jeg ellers brugt en del år på at lave diverse logoer til privatkunder.

Mit produkt er specielt, da jeg ikke har udfoldet mig via skolebænken, men via mig selv. Jeg tror det er en vigtig faktor, og det kan sagtens ses på mit produkt.

*Jeg kan desværre ikke vise cases eller andet, og det er derfor jeg laver dette opslag (med henblik på at få det).

Med venlig hilsen

Lasse, risomedia.dk

Tilmeldt 4. Jul 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vel #1 så? Skype-Blush

Tilmeldt 4. Jul 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver mig lige en mail :-)
Først til mølle.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

er jeg så nr. 2? :D

Tilmeldt 4. Jul 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du til at sende en mail :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)