Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første webshop: Cykel-Speaker.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altså også godt høre musikken selvom vinduet er lukket bro ;)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig Anders

Men spiller du tilstrækkelig højt, kan politiet også give dig en bøde for det.
Det er jo ikke tilladt at stille sig op på det lokale torv med et anlæg og så bare spille løs, du må som butik heller ikke spille musik uden du skal betale osv. osv.

Det er såmænd heller ikke for at skyde ideer ned, men blot en tanke da der er lovgivning på musik med hovedtelefoner og cykler og der er lovgivning vedr. fremførelse af musik i offentligheden.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak! Så ved jeg også det ;)

God weekend!

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok flytte "læg i kurv" knappen længere op på siden, og evt. give den en anden farve, så man lægger lidt mere mærke til den :-)
Du kan evt. få noget inspiration her: https://onepagelove.com/

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke fan af din side. Jeg synes der er mange ting der skal laves om og jeg vil nok som en start anbefale dig at følge nogle guides om hvordan man bygger en webshop. Fx start med e-pusher eller andet som kan give inspiration :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Rigtig Anders

Men spiller du tilstrækkelig højt, kan politiet også give dig en bøde for det.
Det er jo ikke tilladt at stille sig op på det lokale torv med et anlæg og så bare spille løs, du må som butik heller ikke spille musik uden du skal betale osv. osv.

Det er såmænd heller ikke for at skyde ideer ned, men blot en tanke da der er lovgivning på musik med hovedtelefoner og cykler og der er lovgivning vedr. fremførelse af musik i offentligheden.

Det handler jo ikke om, at de spiller musik, men om at de larmer i det offentlige rum. Der er regler for, hvad man må og ikke må ude i den virkelige verden. Stiller du dig ind på Rådhuspladsen, og begynder at råbe uhæmmet i en megafon, vil politiet højst sandsynligt også tage kontakt til dig...

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltro, du misser helt pointen her...

Det jeg søger er blot om lovgivningen og evt. Koda/gramex har været et aspekt i forhold til det at have musik på cyklen i det offentlige rum.

En ting er som du ganske rigtig nævner, lydniveauet, må dog formode at det for det meste er musik der er tale om, men en anden sag er om koda/gramex betragter det at spille musik i det åbne rum, værende for et brud på ophavsretten uden der falder en betaling til kunsterne.

En bar eller cafe, kan heller ikke bare spille musik på torvet, iøvrigt uanset volume, uden der skal betales for dette.
En tøj butik må ikke spille musik uden der skal betales for dette.

Som sælger kan man naturligvis bare lukke øjenen, men hvis man bevidst sælger produkter som indirekte bryder lovgivningen, kan man jo på sigt få problemer.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)