Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til stor virksomhed - ville de grine?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hvad mener du med blevet proppet med mærker? :-) 

Der er blevet startet rigtig mange mærker, som laver basic eller har fokus på basic tøj...

Så konkurrencen er hård...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathis, der er nu masser af leverandører er ville elske at hjælpe en ny ung fyr igang!
Men som sagt kommer det ikke faldende ned fra himlen... 

Hvis du ikke har modet til det, vil jeg anbefale du finder en anden approach ;.) 

Hvis du kan finde modet så er det bare at lave en lang liste, sende en mail hvor du kort skriver til den øverste direktør om du ikke må snakke med ham halvandet minut, og understrege at du lover ikke at spilde hans tid ... og så siger du det som det er, og spørger du ham om han kan hjælpe dig ... 

Kør et par tusinde ring igennem, så skal du nok få fyldt din webshop op med seje produkter! 

Tro mig, jeg har selv fået sådanne opkald, og det har resulteret i at mange har fået hjælp ;) 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det regner jeg også med der er, når jeg får verdens bedste webshop indenfor min kategori, de ville stå i kø! 

Men ja, der er ikke andet end at tage tyrene ved hornene og prøve, jeg er ved at få nogen aftaler i hus allerede, og det håber jeg kan være med til at andre måske også synes det er en fantastisk ide, at starte et samarbejde med mig ;) 

Tak for svar! 

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg fornemmer du er grøn på markedet - uden at træde på noget her - så skal du først vide din kapital, for at lave en salgsopstilling.
Du kan sagtens kontakte en virksomhed som Bestseller, men hvad med at starte i det små og se, om du kan hente omsætning? Det kunne være, at tilbyde at købe op af deres restpartier?
Idéerne er mange, men man skal huske at læse sit marked, før man begiver sig ud i noget som kan lyde ekstremt spændende, men de basale ting ikke er tænkt igennem.

Føl dig velkommen til at kontakte mig, med henblik på lidt sparring eller idéer til at udvide og udvikle din drøm.
Pøj-Pøj :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi!

Du har helt ret i at jeg er grøn på markedet, det var egentlig også mere for at få lidt viden omkring hvordan hele systemet virker. Jeg har før set webshops som starter op, med at have mærkevarer, hvordan kan det lade sig gøre så? (af ren nysgerrighed) 

Jeg har helt sikkert tænkt mig at starte med småt og se hen af vejen, uden tvivl. Og jeg er helt enig i at det er dum at satse hele butikken til at starte med når man er ny - det kan snildt være jeg tager kontakt til dig. Tak for svar :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hej Andi!

Du har helt ret i at jeg er grøn på markedet, det var egentlig også mere for at få lidt viden omkring hvordan hele systemet virker. Jeg har før set webshops som starter op, med at have mærkevarer, hvordan kan det lade sig gøre så? (af ren nysgerrighed) 



1. De har et spændende koncept, fed markedsføring og er fede personer! 

2. De er frække og ringer til dem i toppen om søndag (gammelt fif), og tager dem der kan træffe beslutningerne med bukserne nede...

3. De sælger konceptet og overtaler beslutnings tagerne til at udbyde deres vare til shoppen; og så får de dem selvfølgelig med på gode vilkår osv. 

4. Så kommer sælgeren fra firmaet ud til dig om mandagen, hvor i drikker en kop kaffe, og snakker om hvad du skal have hjem i din butik osv... 

Det er sådan det sker, når du ikke har en omsætning på 400 millioner endnu! ;) 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må igang med telefonen! Der er ikke andet for :-D 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Jeg må igang med telefonen! Der er ikke andet for :-D 



Husk at opdater os om det, når du lander hvalen ;) 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha! 

Men jeg har fået lavet en 'aftale' med en leverandør nu, og jeg regner med at starte ud med at have dem på min webshop, og når det så selvfølgelig bliver en succes, begynder jeg at se om det kan få lokket andre med på vognen. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Ha! 

Men jeg har fået lavet en 'aftale' med en leverandør nu, og jeg regner med at starte ud med at have dem på min webshop, og når det så selvfølgelig bliver en succes, begynder jeg at se om det kan få lokket andre med på vognen. 




Du skal være stor hvis lokkemaden skal vær at du har "success" ... (over 200 mil om året i omsætning hvis du skal have de store til at bide vil jeg tro).
En langt nemmere lokkemad, er at spille på følelserne ... 

Tænk på det sådan her: Hvad er din løftepind i forhold til en stor chef? ... 
Deres tid er ekstremt dyrebar, men det er stadig mennesker præcist som dig selv ;) 

Altså når jeg feks bliver lokket til at lave pro bono feks. så er det ALDRIG fordi personen har success, ikke engang fordi jeg nødvendigvis tror personen får success ... 
Så er det fordi personen kan give mig en fed følelse ud af at hjælpe dem ... 
Et par løftestænger der indimellem har virket på mig: 
- Måske føler jeg at jeg har hjulpet en ung og ny igang!
- Måske får jeg leverage over en fed person ud af det: når man gør nogen en tjeneste så skylder de en tilbage.  
- Måske føler jeg at jeg er del af et fedt projekt ... 
osv osv osv...

Hvis du ikke har mange midler så tænk over hvilke løfte stænger du kan skabe, så kan du komme langt i branchen ;) 

Held og lykke! 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK


Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)