Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce med mobilepay ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal IKKE tage andet end Mobilepay på min side. 

Ved du om jeg kan hente den version til 400 kr også bruge den som test

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobilepay er ikke muligt at anvende uden en Indløser så er den ikke længere modulet du snakker om at downloade hvor er det fra ?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Du skal uanset hvordan du vender og drejer situationen have en indløser på den ene eller den anden måde, der er ingen udvej uden at du har en indløser i en eller anden form, som andre også har skrevet er der mange forskellige indløsere, du skal bare være sikker på at den indløser du vælger, understøtter mobilepay, det er nemlig ikke alle indløsere der gør det.

//Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:

Jeg skal IKKE tage andet end Mobilepay på min side. 

Ved du om jeg kan hente den version til 400 kr også bruge den som test ? 



Jeg vil gerne bare fakturere kunder, men gider ikke have et CVR nummer...
Jeg vil gerne bare arbejde, men gider ikke betale skat... 
Jeg vil gerne bare modtage mobile pay på min hjemmeside, men gider ikke have en indløsnings aftale ... 

Jeg kan godt følge dig, men sådan fungere livet desværre ikke når man bor i dk ;) 

Mobile pay kræver en indløsnings aftale for at du kan modtage mobile pay, simple as that!  
Der er ikke nogen måde at komme uden om det! 

Pluginet indeholde ikke en indløsnings aftale så den er ikke nok; du skal både bruge et plugin OG en indløsnings aftale! 

Du snakker om at 400 kr er dyrt for at kunne modtage mobile pay; men det er det ikke! 
Det er generelt forholdsvis dyrt at modtage betaling i danmark, medmindre du bruger direkte bank overførsler, eller sælger for meget lidt og brugere en gateway du betaler i %'er... 

Konkurrencen er stor og svær, og det er dyrt at drive foretning i dk! 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK






Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 20. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke reglerne, men ligesom der er Woocommerce er indbygget en gateway til direkte bank overførelse kan du også lave en tilsvarende til mobilepay. Det er en offline gateway hvilket vil sige at du selv skal ændre status på ordren i woocommerce og selv skal administrere evt. refunds. Jeg vil tror at det er sådan et plugin der tilbydes på rommel.dk. Jeg har lavet et tilsvarende plugin som du kan hente gratis fra min github:

http://www.runestenstroem.dk/2016/02/20/mobilbetaling-i-woocommerce/

Tilmeldt 20. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en update angående simple mobilepay løsninger til woocommerce. Hvis man vil bruge et plugin der i bund grund bare skriver et nummer på kundens kvittering som de så skal overføre til, skal man have et mobilepay business abonnement. Som jeg lige kan se kan man få det fra 0kr. alt efter ens behov. Her er et link hvor man kan læse mere: http://mobilepay.dk/da-dk/erhverv/Pages/mobilepay-business.aspx?sc_adw=true&sc_cid=Adwords|DBPersonalDK|MobilePay_Erhverv|MobilePay_Erhverv[Exact]&sc_tra=TC|16448|mobilepay%20erhverv||S|e|77102757871. Hvis man har en webshop med mange ordre dagligt vil det nok være mest hensigtsmæssigt at vælge en gateway som dibs hvor man ikke selv skal holde styr på om folk har betalt...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)