Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som bruger plugins til at booke møder?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Ville blot dele den fantastiske nyhed, at vi (jeg og mine 2 partnere) har udviklet et super smart plugin til din Gmailkonto. 

Jeg tænker at det kan være relevant for alle jeg iværksættere, som tager en masse møder - enten ifm forretningsudvikling, salg, eller andet. Jeg ved i hvert fald, at jeg har haft min del af møder gennem tiden. 

Vi prøver at gøre op med den analoge og gammeldags måde, som man stadig planlægger møder på. I kender det sikkert: Man aftaler at man skal tage et møde, men det er svært at koordinere hvornår det skal afholdes. Man skriver et par foreslag i punktform, sender sin mail, og måske/måske ikke kan modtageren på de foreslåede tidspunkter. Hvis ikke, så skal der foreslås nye tider, og email-pingpong-spillet fortsætter. 
Særlig besværligt er det, hvis man prøver at booke møder med flere på én gang - så skal man holde styr på ikke at dobbeltbooke ved at foreslår de samme tidspunkter til forskellige personer. 

Det er denne pain, som TimeSuit løser. 

TimeSuit går i sin enkelthed ud på, at man knytter sin Gmailkonto til et Chrome plugin (ja, vi er startet med Gmail og Chrome, og nupper de andre emailklienter og browsere efterfølgende). 

Man drag'n'drop'er et på tidsperioder (fx 2 eftermiddage fra 13-16), hvorefter dette automatisk gemmes i et unikt link

Når modtageren klikker på linket kan denne se et kalenderoverblik med de valgte tidspunkter, hvorefter at der nemt vælges hvilket tidspunkt, som passer modtageren bedst. Husk på, at afsenderen selv har valgt de tidspunkter, som bliver gjort tilgængelige, så alle burde være tilfredse med det valgte tidspunkt. 

Skulle man som afsender i mellemtiden booke et møde ind i et af de tidspunkter, som er gjort tilgængelige, så er dette tidspunkt blot inaktivt for efterfølgende modtagere af TimeSuit links

I kan se en 2-minutters demovideo her: 

Hvis du stadig læser... 
Hvorfor gik jeg i gang med det her?
Jeg sad i mit andet startup (Graduateland), og skulle booke møder med universiteter i Riga. Det var sygt besværligt at skulle komme med forslag til de forskellige, og for ikke at risikere at dobbeltbooke min tur, blev jeg nødt til at foreslå forskellige tidspunkter til alle. 
I starten flæbede jeg lidt over det, men i stedet for at fortætte med at flæbe, tegnede jeg løsningen i photoshop, og fik min ukrainske koder til at lave det. Og så lancerede vi. Og jeg bruger det selv hele tiden, og det er faktisk ret genialt.
Hvis I synes det er smart - mega lækkert! Så brug det endeligt! 
Hvis I synes der er nogle klare ting som kan forbedres, så er alle kommentarer og gode ideer meget velkomne. 
På vegne af hele TimeSuit-teamet
Patrick
Chief Meeting Booker
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)