Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At få enterprise på større projekter.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino,

Jeg har min egen lille håndværks virksomhed, som jeg har haft 1 års tid, sagen er den jeg gerne vil ud og byde på nogle større projekter end hr. og fru jensen. Jeg aner bare ikke hvor jeg kan finde større projekter at give tilbud på. Jeg har søgt google tør, og kan kun finde sider, hvor de vil have 25.000 for oprettelse af medlems skab og lover guld og grønne skove, som jeg har fået afvide jeg skal holde mig fra. 

Nogle der ved hvor jeg kan få nogle seriøse projekter via. nettet? Jeg har lavet en pdf fil med mine udførte projekter og sendt videre til arkitekter samt nogle større tømrefirmaer som somregl har en hel enterprise på et større projekt hvor man måske havde mulighed for at give et tilbud. :-) 

Vh Kvisten

Fra Østerbro
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kvisten,

Jeg kender flere håndværker virksomheder, som tidligere har brugt https://www.udbud.dk/ til at ansøge om udbudsopgaver inden for deres branche. Måske du kan finde nogle bygge-og-anlægs opgaver derinde?

Hygger mig med små projekter - I min fritid arbejder jeg på mit hobbyprojekt usedbicycle.co.uk.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)