Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returneringsloven.. er det rigtigt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften fellow med-iværksættere. Jeg har ét spørgsmål til jer i dag.

Jeg driver en webshop hvor kunder selv designer deres produkter (t-shirts, krus, covers etc.). Dog, kan der opstå ét problem - at kunden vil returnere deres produkter. Jeg har læst mine konkurrenters handelsbetingelser igennem, og de modtager ikke deres varer retur, da det er et prdukt der er specielt produceret til dem (ligesom vi gør). Er dette rigtigt? Vi kan jo ikke sælge produktet igen, og jeg skal blot være sikker.

Selvfølgelig, hvis der er nogle fejl med produktet kvitterer vi med et nyt produkt der er den rette kvalitet, men som udgangspunkt vil vi ikke have varer retur, hvis kunden bare.. ikke ville have varen alligevel etc.

På forhånd tak!

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt korrekt

Såfremt varen lever op til den lovede kvalitet, men bare ikke falder i kundens smag - ja så kan han altså ikke returnere, da det er en specialfremstillet vare - specielt produceret til denne kunde, menes der med det, hvormed varen mister sin værdi for sælger og for alle andre end netop kunden/bestilleren.

Du skal bare sørge for at gøre tydeligt opmærksom på det, så du undgår dårlige oplevelser.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:

Det er helt korrekt

Såfremt varen lever op til den lovede kvalitet, men bare ikke falder i kundens smag - ja så kan han altså ikke returnere, da det er en specialfremstillet vare - specielt produceret til denne kunde, menes der med det, hvormed varen mister sin værdi for sælger og for alle andre end netop kunden/bestilleren.

Du skal bare sørge for at gøre tydeligt opmærksom på det, så du undgår dårlige oplevelser.

Mange tak. Ja, jeg har skrevet det højt og tydeligt i mine handelsbetingelser. Jeg går ekstremt højt op i kundeservice, men jeg ville miste en helvedes masse penge, hvis jeg rent faktisk skulle tage vare retur og så bare smide varen ud. Jeg siger tak for hjælpen. :-)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)