Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import uden for EU

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er blevet lidt nysgerrig omkring det at have en webshop der sælger varer som er købt i eksempelvis Japan eller USA. Nu er det kun en drøm, og ville klart kører den på hobbyplan i begyndelsen og hvis interessen blev stor nok, så ville jeg selvfølgelig udvide den. Det skulle være en niche webshop der f.eks sælger figurer. Lidt alá anime-figuren.de - 

 Men hvor kompliceret er det egentlig at have sådan en butik, når man som jeg, er 110% på bar bund med hvad alt indgår. Hvordan i alverden griber man det an? Er der en grund til, at Danmark ikke rigtig har sådan en butik? Er det for besværligt og dyrt til det kan svare sig? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst din blog og den er rigtig god. Jeg har dog brug for at få det skåret mere ud i pap, da jeg er totalt på bar bund. Hvis jeg køber et parti hjem som har en værdi af 2000,- hvad skal der til for, at jeg kan sætte dem "lovligt" til salg på den korrekte måde? Jeg er med på at man skal importregistreres, men kunne godt tænke mig en kortere version med en step-by-step løsning, hvis det var muligt ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)