Hej alle I vidunderlige iværksættere! :D Jeg går og ’lejer’ med tanken om, at starte en helsekost-webshop op, og håber i den forbindelse at I er friske på at give mig lidt modspil, medspil og klarhed omkring emnerne: helsekost og webshops. Kort om mig selv: Jeg er en frisk pige på lyv-og-tyve (34 år). Jeg har fast job (fornuftig økonomi), og en støttende familie. Jeg har erfaringer med onlinemarketing fra tidligere job (lidt rusten, men har da styr på de mest basale ting fra branchen). Hvorfor en helsekost-webshop? Hvorfor skulle min shop være bedre end de 1.000 andre der allerede eksistere i DK? Jeg vil naturligvis gerne påstå at min service er bedre end mine konkurrenters… men her er min første udfordring – for hvordan levere man en fantastisk service over en webshop? Ja-ja fri fragt, hurtige leveringstider og en vareprøve, men det gør mine konkurrenter jo også. En STOR ting som ville adskille mig fra mine konkurrenter, ville være bedre information omkring produkterne. Der er stort set ingen som skriver hvad dette naturmiddel afhjælper/hjælper med f.eks.: For det må man ikke for sundhedsstyrelsen! Ingen naturlægemiddelssælgere må informere/offentliggøre hvad egne produkter kan gøre for kunden… hvad fannn!?? Dvs. det bliver altså et problem at informere sine kunder på den gode måde, for at levere den gode service. Nogle der kan hjælpe mig mht. mine pt. to udfordringer?
Jeg håber ikke, at I alle sammen er faldet i søvn og allerede er træt af mig? Rigtig mange tak for jeres tid :D |
http://www.foedevarestyrelsen.dk/Foedevarer/Kosttilskud/Sider/Kosttilskud.aspx
Der bør du kunne fine nogle svar