Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan køber du dine blomsterbuketter??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Jeg synes tilgengæld, at det er en del af oplevelsen selv at sammensætte en buket - og gerne med lidt specielle blomster og grønt - for ellers er jeg bange for, at en buket hurtigt kan komme til at se alt for ordinær ud.

(-men jeg er måske heller ikke som folk er flest og kan finde på at pakke et blomkålshoved ind i celofan, fordi det er vist ret beset en blomst - og så kan man spise den, når man er 'færdig' med at kigge på den ;)

På samme måde er jeg ret vild med at forære folk en potte med krydderurter som f.eks. værtsgave, fordi de dufter godt og dem kan man også bruge.




Gode pointer! 
Spændende ide med blomkålshoved og krydderurter, - du har måske ret i at du ikke er som mennesker er flest, men det er en interessant, kreativ og anderledes tilgang til blomster! :-) 

Personligt tror jeg dog stadig der er plads til OP's ide; men hun kan jo udvide den med en blomkåls og krydderurte sektion og forskellig farver celofan :-) 
Det ville iøvrigt være en nem måde at få lavet lidt linkbating og nogle spændende pressemeddelser på ... 

+1

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK




Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Tak for dit svar :-) dog er det heller ikke hvad du beskriver, jeg har i tankerne. Folk skal ikke selv vælge hver en blomst til buketten, tror du har misforstået mit opslag

Men tak fordi du gav dig tid til at svare!

Vh Maria

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej davidchristensen,

Tak for dit svar! Brugbart og taget til efterretning

Den med krydderurterne er allerede på min liste ;-) -det synes jeg nemlig også selv :-)

Vh Maria

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)