Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tast selv kode

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Kan man ringe eller møde personligt hos skat og få et tast selv kode til skat.dk så man kan lave årsopgørelse når det drejer sig om ens firma?

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også logge ind med dit private nøglekort. Du skal ikke logge ind med erhvervsnøglekortet.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 24. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg logger ind med mit private nøglekort kan jeg ikke få adgang til at lave min årsregnskab, kun indberette moms

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilket årsregnskab. Du skal logge på med den private og gå i årsopgørelse 2015 - der er ikke et årsregnskab at indberette hvis du er personlig virksomhed, men der er regnskabsoplysninger. Du kan da garanteret med privat nemID logge på din personlige selvangivelse/årsopgørelse - men ja du kan få en tast selv hvis du hellere vil det, ved at henvende dig til skat. Det lyder dog som, at du logger på erhverv - og din selvangivelse er jo personlig så du skal logge på som person

læs om årsopgørelse og hvilke felter: http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/UdvidetSelvangivelse.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)