Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj der matcher?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er,

Jeg får dagligt en masse idéer i hovedet - nogle mere realistiske end andre.
Nu er jeg så kommet frem til en idé, som jeg er interesseret i, at undersøge nærmere.
Det drejer sig om en webshop jeg har i tankerne, som udelukkende sælger matcende sæt tøj til både mænd, kvinder og børn.
Idéen opstod fordi jeg selv er utrolig afhængig af, at alt det tøj jeg går i matcher og da jeg ved, at matchende sæt er og har været "hot" i lang tid nu, kunne jeg sagtens se et marked for det.
Hvad ville I opfordre mig til, at gøre nu?
Jeg mangler et sted hvor jeg kan vælge forskellige sæt ud som jeg finder relevante og fede til min webshop, og har en klar idé om, at tøjet på webshoppen skal afspejle min egen stil.
Både Monki, H&M, Vero Moda og andre tøjfirmaer med forholdsvis billige produkter sælger rigtig fine sæt og jeg kunne bland andet godt tænke mig, at have de mærker i mit sortiment.
Jeg overvejer dog også, om jeg skal over landets grænser, for at finde passende sæt til webshoppen - er der sider I vil anbefale? Leverandøre eller andet som I kunne forestille jer ville passe til mit "projekt"? Så skal I ikke holde jer tilbage med, at kommentere.
Hvis der er andre ting jeg skal være særligt opmærksom på mht min idé, må I egentlig råbe op.

Ser frem til input!

PS., hvis I kender til lignende webshops hører jeg også meget gerne fra jer - jeg er godt klar over, at mange tøjfirmaer også sælger sæt, men er ret sikker på, at der ikke findes en lignende idé på markedet efter lidt hurtig research.

Vh Anna L.O.

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontakt til en systue i brasilien

Bengtssonglass@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Tak for din kommentar, det lyder spændende. Hvad tænker du om min idé og kan du give mig nogle flere detaljer om systuen?

Vh Anna

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)