Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til håndværker firma - Registrering af timer og materialer

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

I Intempus (https://www.intempus.dk ) har vi lavet en app, der lige præcis burde klare det, som du efterspørger: Time- og materialeregistrering (og kørsel).

Du skal være velkommen til at tjekke den ud og evt. give os et ring på 26 390 400, hvis du har spørgsmål.

Vh

André Madsen
Intempus 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ahmadsen:

Hejsa

I Intempus (https://www.intempus.dk ) har vi lavet en app, der lige præcis burde klare det, som du efterspørger: Time- og materialeregistrering (og kørsel).

Du skal være velkommen til at tjekke den ud og evt. give os et ring på 26 390 400, hvis du har spørgsmål.

Vh

André Madsen
Intempus 



Siden virker ikke her, får ERR_CONNECTION_TIMED_OUTt: 
"Google Chrome kunne ikke indlæse websiden, fordi www.intempus.dk brugte for lang tid på at reagere" 

Har forsøgt 10 gange med mellemrum. 
Bare til info. 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK 

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 21. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Tak for info. Jeg ved ikke, hvad det kan skyldes, men beklager, at du har haft den oplevelse med siden. Siden virker i hvert fald nu - for en sikkerheds skyld har jeg lige sat en tekniker på sagen.

Mvh

André 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ahmadsen:

Hej Dennis

Tak for info. Jeg ved ikke, hvad det kan skyldes, men beklager, at du har haft den oplevelse med siden. Siden virker i hvert fald nu - for en sikkerheds skyld har jeg lige sat en tekniker på sagen.

Mvh

André 

Haha, det er lidt uheldig reklame for din foretning - men sådan er det nogengange (har selv indimellem oplevet at de eneste 10 minutter i flere år ens host feks har nedetid, er lige når man skal lave præsentationen af den hjemmeside man har lavet for et kæmpe firma ... ) murphys law !!! 

Cobalt er et fint tema, og din side ser jevla fin ud... det samme gør appen umildbart (har ikke prøvet den endnu)! 

Sig til hvis du får brug for hjælp med at lave nogle tunneller osv. som kan sælge den - vi er rimelig skarpe på den slags. 

Held og lykke med salget. 
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK






Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 21. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja, det er da lidt uheldigt. Vores tekniker siger, at en af vores tre DNS-servere havde et kort udfald omkring midnat i går, men det er ikke noget, der får vores hjemmeside til at gå ned. Hvis den ene DNS-server er nede, hopper den bare over på en af de andre. Du er sikker på, at det ikke var din internetforbindelse? ;)

Mange tak for det. Det vil jeg videregive til vores Produktchef, der står for hjemmesiden.

De bedste hilsner,

André
Intempus

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ahmadsen:

Hej igen

Ja, det er da lidt uheldigt. Vores tekniker siger, at en af vores tre DNS-servere havde et kort udfald omkring midnat i går, men det er ikke noget, der får vores hjemmeside til at gå ned. Hvis den ene DNS-server er nede, hopper den bare over på en af de andre. Du er sikker på, at det ikke var din internetforbindelse? ;)

Mange tak for det. Det vil jeg videregive til vores Produktchef, der står for hjemmesiden.

De bedste hilsner,

André
Intempus



Ja selvfølgelig er jeg HELT sikker ;) 

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Apacta A/S Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg godt nok lidt langsomt ude - men hvis du endnu ikke har fundet noget til at holde styr på både timer og materialer - så tag et kig ind på www.apacta.com :-) Det er trods domænet pære-dansk - vi er tilmed ret billige, men giv os endelig et kald, eller fang os på live-chatten ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet hvad du søgte ?

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)