Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram osv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg forventer at starte egen virksomhed inden for de næste 6 mdr. Det  bliver en dropshop med ca 150-200 ordre pr måned, med ca.5-10 linier pr. Ordre. 

jeg ønsker at holde mine udgifter så langt nede som muligt, men vil heller ikke spare på fx. Regnskabsprogram, hvis det giver mig en nemmere hverdag  

derfor har jeg flg. Spørgsmål:

hvilken selskabsform vil i anbefale ud fra ovenstående info? Jeg får ikke problemer med at rejse de 500.000 det kræver at skabe et A/S. Ydermere vil det være et must at kunne aflønne nogen som yder en hjælpende hånd, fx som bestyrelsesmedlem.

hvilket regnskabsprogram vil i anbefale, for at gøre det mest enkelt? Jeg vil skulle oprette 1500 varer med en tilknyttet listepris/kostpris. Det skulle meget gerne være muligt at oprette tilbud, længerevarende kunde prislister (tilknyttet kundenr) og indkøbsordre ud fra varenr. Hvilket ikke er muligt hos Dinero, som jeg ellers var blevet anbefalet af næsten alle. Eller har jeg misforstået Dinero's kundeservice?

lad mig også gerne høre hvis det er nemmest at lave tilbud og indkøbsorder vis Excel ark? og jeg modtager med glæde et par gode links herover. Sammen med en masse andre gode råd

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Info Solution ApS Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Med Visma Business får du et system der understøtter dine nuværende krav men også et system der kan følge med når din virksomhed vokser. Med Visma Business får du, ud over økonomisystem, lager, disponering, indkøb og salg, også integrationer til f.eks lagerhoteller, WEB shops, speditører ect.

Se mere på www.infosolution.dk

Med venlig hilsen

Klaus Laudrup Spliid

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Held og lykke med dit projekt og håber, at du får succes som selvstændig. Jeg vil som tidligere revisor og økonomichef mene at Anpartsselskab er det ideelle for dig.

Odoo Administrationssystemet kan dække alle disse behov og har både regnskab, lager, indkøb og lagerstyring samt CRM og HR. Det er et system du kan starte med at bruge lige præcis det du har brug for og i takt med udviklingen tilføje flere muligheder uden ekstra omkostninger.

Du kan læse mere på albedosoft.dk eller ringe på telefon 25101616 helt uforpligtende . 

med venlig hilsen

Mitat Ucar

AlbedoSoft ApS

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra København
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg vil anbefale e-conomic - det er et nemt og overskueligt system og alle kan oplæres i at bruge det. Det giver desuden store muligheder for automatisering af mange arbejdsprocesser og bliver brugt af ca. 70.000 virksomheder i Danmark. Det kan i hvert fald håndtere alle de ting du efterlyser og jeg tror pengene vil være givet rigtig godt ud ift. manuel håndtering af 200 ordrer pr måned i excel.

Prisen for e-conomic i din størrelse vil nok være i omegnen af DKK 349 + 129 for lagerstyring pr. måned ex moms
OG ja, jeg sælger e-conomic + opsætning og rådgivning i dette, så skriv endelig hvis der er noget du har spørgsmål til :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)