hejsa jeg forventer at starte egen virksomhed inden for de næste 6 mdr. Det bliver en dropshop med ca 150-200 ordre pr måned, med ca.5-10 linier pr. Ordre. jeg ønsker at holde mine udgifter så langt nede som muligt, men vil heller ikke spare på fx. Regnskabsprogram, hvis det giver mig en nemmere hverdag derfor har jeg flg. Spørgsmål: hvilken selskabsform vil i anbefale ud fra ovenstående info? Jeg får ikke problemer med at rejse de 500.000 det kræver at skabe et A/S. Ydermere vil det være et must at kunne aflønne nogen som yder en hjælpende hånd, fx som bestyrelsesmedlem. hvilket regnskabsprogram vil i anbefale, for at gøre det mest enkelt? Jeg vil skulle oprette 1500 varer med en tilknyttet listepris/kostpris. Det skulle meget gerne være muligt at oprette tilbud, længerevarende kunde prislister (tilknyttet kundenr) og indkøbsordre ud fra varenr. Hvilket ikke er muligt hos Dinero, som jeg ellers var blevet anbefalet af næsten alle. Eller har jeg misforstået Dinero's kundeservice? lad mig også gerne høre hvis det er nemmest at lave tilbud og indkøbsorder vis Excel ark? og jeg modtager med glæde et par gode links herover. Sammen med en masse andre gode råd |
Hej,
Med Visma Business får du et system der understøtter dine nuværende krav men også et system der kan følge med når din virksomhed vokser. Med Visma Business får du, ud over økonomisystem, lager, disponering, indkøb og salg, også integrationer til f.eks lagerhoteller, WEB shops, speditører ect.
Se mere på www.infosolution.dk
Med venlig hilsen
Klaus Laudrup Spliid