Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design - Grafiker / programmør ???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Iværksætter - Med flere virksomheder Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har en prestashop hvor jeg vil ændre en del i designet.

Er det en grafiker eller programmør der skal til. Eller er det en af hver??

/Morten

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer vel an på hvilken type af grafik du gerne vil have på din side. Hvis det bare er simpelt CSS, som farver osv, så er det nok med en programmør. Men hvis vi snakker om billeder der skal designes, så skal du have fat i en grafiker. Du kan også købe en licens på shutterstock (tror jeg den hedder), og så hente de billeder du har brug for, så behøver du bare en programmør, selvom det nu er ret simpelt at indsætte et billede på din side.

Held og lykke!

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Fra  WebGents ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal finde dig en frontendudvikler - som kan lidt php også.

Cheers fra Mic

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

For at ændre selve designet, har du ikke brug for en grafikker men kun en programmør, da det meste består i css og evt. noget php/html/javascript.

Til bannere, iconer og billeder er det en grafikker du skal bruge. Men som jeg forstår det, er det designet på dit template du vil ændre.
Dvs. det er efterhånden yderst sjældent at vi ser templates bygget op med grafik filer, det var i gamle dage.

Vi kan sagtens hjælpe dig med designet, hvis du står og skal bruge en god programmør, og vi er billige :) Du kan skrive til mig på kim@cyberdata.dk hvis det har interesse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)