Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dør til dør markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har i et stykke tid gået rundt og tænkt på markedsførings-strategier, på lavpraktisk plan til et nyt firma, og har siden kommet op med den ide at gå dør til dør, i de områder hvor min målgruppe højst sandsynligt befinder sig i. Dette, i mit tilfælde, lyder som en bedre og bedre ide, men problemet er bare at jeg har hørt at denne form for markedsføring er ulovligt. Jeg vil bare spørge om dette virkelig er sand, og hvis det er, referer mig til den specifikke lov som siger dette.

Tak!

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

https://da.wikipedia.org/wiki/Forbrugeraftaleloven 

" Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

Forbrugeraftaleloven eller Dørsalgsloven, egentlig Lov om visse forbrugeraftaler, er en dansk lov, der regulerer erhvervsvirksomheders fjernsalg til private forbrugere, også kaldet dørsalg. Loven blev senest revideret i 2004.

Loven fastslår, at erhvervsdrivende ikke må henvende sig uopfordret personligt eller telefonisk med henblik på at sælge varer. Undtaget er dog salg af bøger, forsikringer, samt abonnementer på aviser, tidsskrifter og redningstjenester. Hvis en forbruger køber en vare hos en erhvervsdrivende, der ikke sælger pågældende varer, er aftalen ikke bindende."

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=1843 

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Og husk - du må heller ikke ringe til til dem!!!!

Skriv et brev til personen/erne og del dem evt selv rundt de steder du finder relevante.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)