Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbygger portfolio - Få en webshop til 4999,-

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Da min portfolio mangler et frisk pust, tilbyder jeg at opsætte måske jeres kommende webshop i magento for kun 4999,-. Ingen skjulte ekstragebyrer og ingen månedlig ekstrabetaling ned i min lomme!

Shoppen vil blive opbygget fra et tema, efter jeres valg, som vi tilpasser så det bliver en flot webshop. Der findes et bredt udvalg af temaer så jeres butik fremstår professionel - se evt http://themeforest.net/category/ecommerce/magento

Tilbuddet inkluderer et unikt logo, som afspejler jeres identitet. Shoppen bliver klargjort til en indløsningaftale med NETS, så shoppen kan modtage dankort. Udover det vil siden blive simpelt, men effektivt søgemaskineoptimeret. Jeg hjælper gerne med at sætte jer ind i backoffice i magento. Alt i alt, en samlet pakkeløsning så i kan komme til at sælge noget. Jeg er desuden i stand til at tage professionelle produktbilleder til gode priser, hvis i har brug for dette.

Mit tilbud gælder til de tre første webshops.

Hvis i har spørgsmål eller vil se nogle referencer, er I velkommen til at kontakte mig her på amino, min mail: r@nhurb.dk eller sende mig en sms på 28886592. 

Med venlig hilsen

Rasmus Bruhn

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et godt tilbud.

Fra nykøbing f
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej   kan du kuntake mig med dit tilbud   på dt79@live.dk    tak

Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det første tilbud snuppet - to tilbage!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)