Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig programmør søges til større applikationprojekt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino! Min samarbejdspartner, Mads, og jeg leder med lys og lygte efter en dygtig applikationsprogrammør med tidligere erhvervserfaring. Vi leder som udgangspunkt efter en, der kunne være interesseret i at indgå et samarbejde. Af gode grunde holder vi kortene lidt tæt til kroppen, og vil derfor ikke lægge for mange informationer om projektet ud. Såfremt du er interesseret i at høre mere, vil vi meget gerne høre fra dig. Gerne lidt om hvem du er, hvad du tidligere har lavet og hvad du kan bidrage med - så skal vi nok fortælle en masse om projektet Smile

Vi ser helst at:

Du har tidligere erhvervserfaring - gerne med programmering af apps som vi kan få lov at se.
Du kommer fra Aarhus eller omegn, da det vil gøre arbejdet en del lettere.
Du er interesseret i at indgå i et samarbejde og være med til at udvikle applikationen på sigt.
Du har et kreativt og innovativt sind, som går i spænd med vores visioner for applikationen og dens potentiale.

Vi ser frem til at høre fra jer! Alt afhængig af interessen for projektet beklager vi på forhånd hvis vi ikke får svaret jer, der er interesserede.

Venligst,

Mads B. Jensen og Jacob P. Schneider

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis der er tale om apps, som i mobile applikationer, så kan jeg godt hjælpe :) 

I kan kigge på det jeg tidligere har lavet på: moonsted.com.

God dag!

//Mathias

Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias!
Flot arbejde du har lavet :) Har du mulighed for at skrive en mail til mig, så kan vi lige snakke videre der.

mesterjacob92@gmail.com

Gerne med lidt informationer om hvor du er fra, om du er villig til muligvis at indgå i et samarbejde osv...

Mvh. Jacob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)