Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram med lagerstyring ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Saldi har jeg kigget på, men har droppet dem.

Lige nu er det e-conomic eller Xena.biz som jeg er ved at undesøge nærmere - nok mest Xena.biz.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt C5-2015 online til 100kr/md netop for at kunne have lager. Det var min vurdering at det tilbød mest (hjælpefunktionen er dog ikke OK)

For os var det et stort argument at vi kunne opgradere lager til Navision når vi når der til virksomhedsmæssigt (styklister/batch/serienumre) men C5 som overkill mener jeg ikke er fair.

Jeg har to anker - hjælpefunktioen og mangel på bogholdere/revisorer der kender det, det har dog været ret smærtefrit iht revisor, men at få sdat vores egen kontoplan op var ikke helt let.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt anbefale e-conomic med deres lager modul. Det giver et okay overblik af hvad man har på lager og mulighed for genbestillingslister mv. 

Med integration til til din webshop så spare du tid på overførsel og opdatering af salg manuelt. 

Har man på et tidspunkt behov for udvidelser til at dække specielle behov har e-conomic flere udviklings partner på deres app side: https://www.e-conomic.dk/apps

F.eks. har www.itnvision.dk lavet flere løsninger med kommunikation til webshop, eksterne lager, transportører.

Fra København
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,jeg synes e-conomic har et super godt lagersystem til prisen, det er overskueligt og med enormt mange muligheder for at automatisere arbejdsprocesser, desuden kan folk let oplæres i brugen af det. Har ikke selv oplevet at der har været problemer med drift eller vedligeholdelse. Jeg tror kritikken i høj grad har drejet sig om, at der har været nogle store brugere, som har ønsket en hel masse mere end, hvad der har været hensigten med systemet.

Jeg har lavet mange opsætninger for kunder med 10+ ansatte og enormt mange lagertransaktioner, hvortil e-conomic systemet har fungeret perfekt, så jeg er slet ikke i tvivl om at det også ville fungere for dig. Du er meget velkommen til at skrive, hvis du har behov for noget hjælp eller sparring omkring e-conomics lagersystem.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Christian og Morten.

Grunden til min usikkerhed med E-conomic, er at jeg skrev til dem for 6 måneder siden. Der fik jeg fortalt af dem selv, at de ikke længere udviklede på lagermodulet, så jeg ikke skulle regne med nye funktioner fremover. 

Du har formenligt ret i at det opfylder mine behov, da mit lager er forholdsvis simpelt. Det virker som om du kender en del til deres laghermodul, så du kan måske svare mig på et spørgsmål - kan man have varianter (tror jeg det hedder)? Altså eet varenummer til en trøje, som kan fås i flere størrelser ? Hver størrelse skal jo gerne lagerføres hver for sig, men under det samme varenummer.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, det er så også en forholdvis defensiv udmelding fra leverandøren selv - og det ville nok også være en dealbreaker, hvis jeg fik at vide at de ikke ville lave nye funktioner. - Men nu ved jeg jo hvilke funktioner de tilbyder nu og som fungerer ganske efter hensigten, desuden har mange it firmaer lavet integrationer til e-conomics lagerstyring, så skulle man på et tidspunkt få behov for funktioner som serie/batch/fifo eller andre principper vil det stadig være muligt at tilføje (men via en tredje part).

Og ja, det er muligt at styre varianter, de har kun mulighed for at styre 2 dimensioner, men det vil jo også være fint, hvis man kun skal bruge et matrix af større og farve. Men rent praktisk fungerer det således, at et varenummer som du efterspørger vil blive delt op i flere varianter. Der er faktisk et eksempel med t-shirts i farver og størrelse her: http://wiki2.e-conomic.dk/lager/kategorier

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)