Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb for selvstændige

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvor finder man fx nye leverandører?
Der sælges alt til børn og voksne som tøj, legesager, udstyr, pynte ting, ure, lamper, kufferter og hvad der nu kan sælges!

Hvor finder man det?
Har været på messe i Herning formland/UP
Og det var ganske fint men der må være mere eller flere? Eller andre muligheder :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det lyder som en blandet landhandel du har, det er nok umuligt at finde en messe der dækker alt.

Hvad med at tage på den internationale legetøjs messe i Nürnberg i Tyskland.  

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det skal heller ikke dække alt, altså kan jo fint tage en legetøjs messe og så en livsstils messe osv bare hvad der ellers er udover formland :)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvad angår tøj til børn, så kan jeg tilbyde danskproduceret børnetøj til konkurrencedygtige priser og hvor kvaliteten ligger selvfølgelig i top. Jeg kan lave alt fra bodystockings og op til jakker (bukser, bluser, kjoler, nederdel, huer m.m.) Jeg har bygget et mindre lagre op. Hvis et eventuelt samarbejde har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på layk2office@gmail.com

Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne høre lidt mere om dit tøj til børn.

- Hvor stor ordre skal man bestille af gangen ?  - til hvilken pris ?

- Har du billeder / Hjemmeside man kan se tingene på ? - Hvor befinder dit lager sig ?

- Hvad indgår i dit samarbejde ? - betingelser osv ?

Jeg står og tænker start af Webshop med børnetøj / alm tøj.

Mvh

Iværksætteren med drømmen :)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Hvis du sender mig dit tlf. nr. til layk2office@gmail.com så ringer jeg til dig i morgen, hvis det er ok med dig

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
- Ordre størrelse: du kan nøjes med at bestille 2 stk/str./model og normalt laver jeg i 7-9 størrelser. Prisen afhænger selvfølgelig af produktet, bare som eksempel, hvis vi tager en langærmet t-shirt med digital tryk på, så vil den ligge på ca 70,- kr. eks. moms og hvis man følger markedets regler (x 2,5) så får du en vejledende salgspris på 175,- kr. for et produkt der er 100% lavet i Danmark, i top kvalitet og i lidt mere unikt design. Men du må gerne sende mig din mail så skal jeg nok komme med flere priser på de forskelige produkter.
- her kan du se noget af det jeg laver : https://www.facebook.com/pages/LAYK2/685443368217821
https://www.facebook.com/pages/LAYK2/685443368217821?sk=photos_stream
Mit lager/ produktion befinder sig i Kolding
- betingelser o.s.v. kan vi tage ved et eventuelt møde, samtale, eller på mail

Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)