Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop, har I mon det, jeg søger?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis, man vinder intet ved at pisse i modvind.Smile Undskyld formuleringen.

Nu er dette en af mine affiliate marketing profiler, så jeg skal undlade at liste mit uddannelses og erfaringsniveau op.Smile

Men velkommen til Amino. Et godt råd: Du skal nok se tingende lidt mere i perspektiv, hvis du skal vinde kunder med din fremfærd i forums.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis O. Madsen:
Hvori er det du mener joken ligger?! 

Hvis du ellers havde prøvet og drive en Woocommerce og en Prestashop på daglig basis ville du aldrig skrive som du gør. Og for lige at pille lidt ved dine vrangforestillinger om hvor " nem " Woocommerce er. Så tager det mig 5 minutter at sætte fragt op i Prestashop. Det tog flere timer i Woocommerce og jeg havde endda folk til at hjælpe med det og det kom aldrig til at virke 100%.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Dennis O. Madsen:
Hvori er det du mener joken ligger?! 

Hvis du ellers havde prøvet og drive en Woocommerce og en Prestashop på daglig basis ville du aldrig skrive som du gør. Og for lige at pille lidt ved dine vrangforestillinger om hvor " nem " Woocommerce er. Så tager det mig 5 minutter at sætte fragt op i Prestashop. Det tog flere timer i Woocommerce og jeg havde endda folk til at hjælpe med det og det kom aldrig til at virke 100%.



Michael,
1) Jeg er i tvivl om du forstår mine indlæg rigtigt! Det virker til du lidt føre argumentation imod påstande der aldrig er blevet fremlagt! 
2) Dertil laver du netop fejlen med at kikke på woocoommerce som en amatør (no offence)!

Woocommerce er en webshop motor!
Som udvikler kan jeg udvikle backenden præcist som jeg ønsker den skal se ud for mine kunder! (LÆS: hvordan den skal være for dem at arbejde i!)
Det vil sige jeg stort set selv kan bestemme hvor nemt det skal være for mine kunder at sætte feks. fagt op osv!
Selve systemet udvikler jeg, og sætter op for dem, det står de self ikke selv med! 
Det tager altså ikke mine kunder mange sekunder at administrerer fragt dagligt i forbindelse med deres produkter - og det er ikke noget nogen af dem har problemer med! 

Du har ret i at UDVIKLING af en webshop i woocommerce ikke er den gør det selv løsning for amatører, som mange gør det til!
Derfor anbefaler jeg heller ikke amatører selv at lave deres woocommerce sider, helt som jeg ikke anbefaler dem at lave deres wordpress sider selv! 

Men driften derimod af en shop jeg har bygget bygget på woocommerce sagtens være for amatører!
Den er vitterlig IKKE sværre at administere end en prestashop! - Men mulighederne er helt anderledes!  

Prestashop ser jeg som en amatørløsning for gør det selv folket - men givet det er en af de bedste af den slags! 

Din murershop feks, ville feks. kunne udvikles til at blive meget bedre end den er nu, ved at lade den køre på woocommerce. Vel og mærket hvis en professionel som jeg stod for at lave den! Hvorimod du nok ca selv har udnyttet de muligheder der er i prestashop!

= det vil de fleste i den her tråd iøvrigt være helt enige med mig i!
Det de derimod vil påstå, er at hvis en som jeg skal udvikle en pro webshop for dig, så skal jeg gøre det i Magneto istedet for i woocommere. 
Det ville de problemer du beskriver altså ikke blive mindre af for dig ;) 


Jeg har altså ene mand været ansvarlig for at drive en webshop i et halvt år, konvertere den fra dandomain til woocommerce, og konvertere den fra ren fiskeshop til outdoor! Selve foretnings delen endte med at gå konkurs pga af for vild lagerbeholdings indkøb (den del jeg ikke stod for, og det skete et halvt år efter jeg stoppede samarbejdet), men vi fik den altså op på mange hundrede kunder dagligt, og en omsætning på 20.000kr om dagen, - så du tager altså fejl når du skriver jeg aldrig selv har drevet en shop, kun udviklet en! 

Jeg har dertil udviklet mange professionelle webshops for professionelle kunder, flere af dem hjælper jeg stadig med at administrere deres shops! 
Flere af dem har mange kunder, der laver mange ordrer om dagen - og det trækker woocommerce altså fint! 

Alle mine webshops virker 100%! 
Alle mine kunder er tilfredse og har det nemt med den daglige drift af deres webshops! 
Omvendt har jeg altså haft mange kunder der var utilfredse med hvad det krævede at drive deres magneto webshops! 

Mvh
Dennis O. Madsen


Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hostlist:

Dennis, man vinder intet ved at pisse i modvind.Smile Undskyld formuleringen.

Nu er dette en af mine affiliate marketing profiler, så jeg skal undlade at liste mit uddannelses og erfaringsniveau op.Smile

Men velkommen til Amino. Et godt råd: Du skal nok se tingende lidt mere i perspektiv, hvis du skal vinde kunder med din fremfærd i forums.



Man vinder altså heller ikke noget ved bare at smide et tomt umodent indlæg, og give dårlig karma, fordi man er tør for argumenter! 
Men det er self nemt nok når man sidder gemt bag en affiliate marketing profil! 
Min erfaring er at de kunder der er noget værd sagtens kan gennemskue den slags! 

Men tak for velkomsten :P 

Mvh
Dennis O. Madsen


Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis O. Madsen:
Jeg har altså ene mand været ansvarlig for at drive en webshop i et halvt år, konvertere den fra dandomain til woocommerce, og konvertere den fra ren fiskeshop til outdoor! Selve foretnings delen endte med at gå konkurs pga af for vild lagerbeholdings indkøb (den del jeg ikke stod for, og det skete et halvt år efter jeg stoppede samarbejdet), men vi fik den altså op på mange hundrede kunder dagligt, og en omsætning på 20.000kr om dagen, - så du tager altså fejl når du skriver jeg aldrig selv har drevet en shop, kun udviklet en! 

Først var du ene mand om det og så er det " vi fik den altså op på mange hundrede kunder dagligt " Du har rigtig mange påstande men sjovt nok ingen fakta at underbygge dem med ?. Lad os se nogle af alle de vidunder webshops du har lavet så der er noget at forholde sig til.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Dennis O. Madsen:
Jeg har altså ene mand været ansvarlig for at drive en webshop i et halvt år, konvertere den fra dandomain til woocommerce, og konvertere den fra ren fiskegrejs-shop til outdoor! Selve foretnings delen endte med at gå konkurs pga af for vild lagerbeholdings indkøb (den del jeg ikke stod for, og det skete et halvt år efter jeg stoppede samarbejdet), men vi fik den altså op på mange hundrede kunder dagligt, og en omsætning på 20.000kr om dagen, - så du tager altså fejl når du skriver jeg aldrig selv har drevet en shop, kun udviklet en! 

Først var du ene mand om det og så er det " vi fik den altså op på mange hundrede kunder dagligt " Du har rigtig mange påstande men sjovt nok ingen fakta at underbygge dem med ?. Lad os se nogle af alle de vidunder webshops du har lavet så der er noget at forholde sig til.



Du er da godt nok en special type! 

Først antager du jeg ikke har erfaring med at DRIVE en webshop kun udvikle dem, så gør jeg dig opmærksom på det ikke passer, at jeg rent faktisk har drevet en stor webshop alene i et halvt år for større foretning! Ergo falder din påstand helt til jorden! 

Så prøver du at underminere mig ved at vise jeg lyver - selv om alt jeg har sagt er sandt! 

Det ville hjælpe dig, hvis du gjorde dit hjemmearbejde, før du trykkede på aftrækkeren! 


Jeg skrev specifikt det ikke var min foretning, men at jeg stod for webshoppen (sådan set stod jeg for brandingen, alt markedsføringen også, og alle andre online platforme også)! 

Jeg blev headhuntet ind i Tafri ApS for at rebrande en fiskebutik til en outdoor butik, for at redesigne webshoppen, og stå for at drive den til den blev successfuld, og det lykkedes os! 
Jeg stod for at designe og drive den omtalte webshoppen alene ja! (Peter drev den selv inden han hentede mig ind). 
Jeg stod også for de andre hjemmesider, online platforme osv. 
Jeg stod for alt branding og markedsføring inhouse - hvilket var bunkevis af pro markedsførings materiale!
*jeg skal nok vise noget af det frem som case snart! 
Det var ikke mig der stod for at drive forretningen (forhandle priser, købe vare ind osv) - - som jeg også nævnte tidligere!
Så et var en fælles kamp!  - Men derfor var det stadig mig der stod for webshoppen og driften af webshoppen! 

Når jeg siger VI, så mener jeg selvfølgelig, butikken/Peter (ejeren af Tafri ApS) og jeg!  

Du siger jeg ikke har nogen fakta at underbygge med, men det du i virkeligheden mener er at du:
1. Ikke læser det jeg skriver ordentligt, men bare skyder svar af fra hoften! 
2. Ikke har gjort dig umagen med at kikke efter: 
https://www.linkedin.com/in/dennisomadsen

Jeg er en offentlig person, mit selskab er helt nyt, men jeg har været i branchen i mange, mange år efterhånden, og står frem med min fulde identiet! 
Du finder ikke noget snavs, utilfredse kunder, utilfredse arbejdsgivere eller lignede  på mig! (hvilket er meget sjældent i min branche!)
Derimod finder du masser af tilfredse kunder og arbejdsgivere! 

Du kan se cases på et par af vores webshops inklusiv Tafri på: 
http://www.adone.dk/hjemmesider/
Du kan specifikt se eksempler på Tafri her:
http://www.adone.dk/portfolio/tafri/

Lige nu arbejder jeg på at udvikle to webshops: 
http://www.bedstesgarn.dk/  (som du kan se en beta af her). 

Samt en webshop til maonoa.dk (den kan du se en demo af på fredag hvis alt går vel)! 

Der er flere i støbesken, helt som der snart kommer flere cases på vores hjemmeside og facebook: 
https://www.facebook.com/adone.dk


Nu du er eksperten, og den der antager de værste ting om ellers garvede folk i branchen du tydeligvis ikke kender, og prøver på at underminere dem uden grund!  
Kan du så ikke fortælle os lidt om hvor effektiv din egnen shop er?!
Og om hvad din egen baggrund for at være ekspert i at udvikle og drive webshops og online foretninger er?! 

Jeg er sikker på det vil være spændende at høre om dit grundlag, for at udtale dig som du gør! 

Mvh
Dennis O. Madsen
 



Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis O. Madsen:
Du kan se cases på et par af vores webshops inklusiv Tafri på: 
http://www.adone.dk/hjemmesider/

Se det er jo netop problemet, der er ikke noget at se ?. Og så viser du en garnbutik der er bygget på det samme tema som du har lavet din egen side med. Det virker ikke særlig seriøst. Men hvis det virker for dig og dine kunder så er det jo super. Men mon ikke du skal afholde dig fra at udtale dig om Prestashop for fremtiden for det forstår du jo alligevel ikke noget af.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Dennis O. Madsen:
Du kan se cases på et par af vores webshops inklusiv Tafri på: 
http://www.adone.dk/hjemmesider/

Se det er jo netop problemet, der er ikke noget at se ?. Og så viser du en garnbutik der er bygget på det samme tema som du har lavet din egen side med. Det virker ikke særlig seriøst. Men hvis det virker for dig og dine kunder så er det jo super. Men mon ikke du skal afholde dig fra at udtale dig om Prestashop for fremtiden for det forstår du jo alligevel ikke noget af.



Bedstes garn er selvfølgelig ikke bygget på samme tema som vores egen side - hvad det nu for noget sludder? 

Din egen shop er derimod PRS060137 der blot er aktiveret:
http://addons.prestashop.com/en/bio-medical-themes/8631-medicine-prestashop-template-prs060137.html

Dit eget wordpress tema er SimplePress fra elegantthemes, som jeg godt nok kender ud og ind men som efterhånden må siges at være ret så støvet! 
Jeg har selv lavet en lille bitte hjemmeside: suverent-aarhus.dk på det da jeg stod for webudviklingen for kommaMEDIA! (den tog mig få timer at lave!) 
Dengang var det et okay tema ud fra kundens krav, og siden skulle laves ekstremt billigt!
Men i dag er et altså fuldstændigt outdated! 


Hvorfor skulle jeg afholde mig fra at udtale mg om prestashop, blot fordi du ikke kan tåle at høre realiterne om den platform du bruger?! 
Jeg har selv revideret koden i prestashop mange gange, og ved hvad jeg snakker om; det gør du tydeligvis ikke! 
  

Jeg ved ikke hvordan du definere det du gør som professionelt, modsvarende det arbejde jeg laver! 
Min påstand vil være at det må være fordi du ikke har forudsætningen til at kunne vurdere det! 
Du er velkommen til at bevise for mig jeg tager fejl, og fremvise dine egne referencer og resulater! - På samme måde som du har krævet og skamridt beviserne på mine! - Hvis du ikke er i stand til det, så må det være fordi det er dig der ikke virker særlig seriøs! 

Tydeligvis har vi meget, MEGET forskellige synspunkter på hvad en god shop og god webudvikling er! 

So be it! 

Men måske skal du lade være med at klynke, og gøre det personligt i fremtiden, blot fordi nogen gør dig opmærksom på at prestashop ikke er en lige så professionel løsning som woocommerce - vel og mærke hvis der har stået en pro udvikler bag at sætte Woocommerce løsningen op! 

Prestashop er en nemmere gør det selv løsning for amatører der gerne vil udvikle deres shop selv, men som i virkeligheden ikke ved særlig meget om webudvikling, kode osv! - Det er målgruppen! Det er realiteten ikke fantasi! 

De fleste seriøse foretninger vil være langt bedre tjent med at have en professionel til at udvikle deres shop og istedet bruge tiden på det de er gode til = at drive forretningen! Det er også en realitetet, om du så syntes om den eller ej! 


Det kan godt være jeg laver lidt hobby murer arbejde engang imellem på min carport og at det bliver helt ok, men derfor bilder jeg mig ikke ind jeg er murer! 
Jeg arbejder fuldtid med webudvikling og online-markedsføring - jeg har mange års erfaring - lange uddannelser bag mig - og deltager i professionelle netværk og en stor udvikler kultur! - Alligevel mener du, at du er den professionelle med den helt store indsigt: Men du har stadig ikke fortalt os hvad du bygger det postulat på?! Det er som om du gør alt for at undgå at svare, alt imens du forgæves prøver på at underminere mine akkreditiver! 

Det er dårlig stil! 

Mvh
Dennis O. Madsen
PS: Jeg kan godt se jeg har en konflikt på hjemmeside-portfolio siden grundet noget kode jeg sidder lige nu og udvikler på, tidligere på dagen har mange herfra altså været inde og se den(den har kørt de sidste 14 dage), så det er der sikker nogen der kan verificere! Vores virksomhed er helt ny, jeg sidder stadig og er midt i at lave hjemmesiden - lige nu er den lidt lavt prioriteret i forhold arbejdet for kunderne (jeg har deadline på maonoa webshops beta i overmorgen)!
I mellem tiden kan du se nogle få cases på facebook, eller jeg kan linke dig direkte ind til nogen af dem, feks: 
http://www.adone.dk/portfolio/tafri/ http://www.adonedk/portfolii/hammelslagteren/  http://www.adone.dk/portfolio/rfcommunication/ http://www.adone.dk/portfolio/bedstes-garn/




Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)