Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af shop

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogen herinde anbefale en person eller et firma til etablering af webshop?

Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Kan varmt anbefale Beeweb.dk! Det er super god service og helt klar bedre end de andre steder jeg har forsøgt! :-)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kan hjælpe dig igang med en WooCommerce webshop :-)
Smid gerne en besked med mere information :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder i øjeblikket på at springe ud meget bredere som freelancer, og jeg vil rigtig gerne dele ud af min erfaring. Derfor har jeg valgt at lave følgende tilbud, for jeg ved at der er mange af jer der kunne bruge det. Jeg har i lang tid efterhånden arbejdet med Shopify - ikke kun opsætning, men kodning og alt hvad det indebærer. Jeg driver selv to virksomheder i Shopify, og det er et CMS jeg uden tvivl kan anbefale. Nu føler jeg at jeg har en del erfaring inden for det, og vil meget gerne hjælpe DIG, så her har du det:

For en pris af kun 1450,00 vil jeg med glæde opsætte en fuld webshop op for dig. Du vælger et frit tema hos Shopify (hvis DU ønsker at investere i et tema hos Shopify, hvilket jeg kan anbefale, så skal du selvfølgelig også ydeligere betale for dette. Prisen på et tema hos Shopify ligger på mellem 100-200$)

Her er hvad du får ud af de 1450,00
- Fuld opsat webshop på Shopify m/ tilføjning af dine produkter
- Jeg retter til og fra på designet, så din nye webshop bliver personlig og passer perfekt til dig.
- Jeg sætter dig ind i Shopify - kender du det ikke, så er det et dejlig nemt CMS at lære at kende. 
- Jeg vil i fremtiden også stå til rådighed hvis du har nogle spørgsmål - skriv en mail, så vil jeg med glæde hjælpe dig

.. Hvis du i øjeblikket er på hel bar bund, vil jeg også gerne yde følgende pakke, så jeg simpelthen hjælper dig fuldkommen igang. Prisen for følgende er på 2999,00 DKK

- Alt hvad du finder i øvre pakke
- Opsætning af Facebook-side m/ grafik til cover-billede og profilbillede
- 2 måneder's plan for opslag på din side
- Opsætning af målgruppe, sådan at dine opslag vil række ud til netop de rette
- Hvis ønsket, opsætning og guide til Twitter til brug til din webshop.
- Guide til markedsføring, salgs-tips, opsætning af telefon-support etc.

Selvfølgelig vil du se nogle referencer - jeg kan godt forstå dig..

Derfor kan du her se to Shopify-shops jeg har lavet, og jeg til dagligt driver:www.TimoPrint.net samt www.LovingMatcha.com.

Jeg vil tage så mange projekter på mig som jeg umiddelbart kan - det kan dog forekomme at jeg er nødt til at afvise opgaver, hvis der bliver for mange.

Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at ringe til mig på +1 (619) 415-2085 eller hej@çhristianodwyer.dk - jeg glæder mig til at høre fra jer!

Ha' en super dag

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Vi vil meget gerne være behjælpelige med etableringen af din webshop. Du er meget velkommen til at smutte en tur forbi vores hjemmeside: www.erhvervshjemmesider.dk. Her kan du se et bredt udvalg af vores referencer, samt læse mere om os.

Til en start vil jeg gerne give dig et uforpligtende skriftligt tilbud, inkluderende forslag til selve processen. Jeg har et par uddybende spørgsmål som jeg gerne vil stille dig. Du er meget velkommen til at skrive en mail til simon@erhvervshjemmesider.dk, eller give mig et kald på tlf. 27 58 02 92. 

Håber på at høre fra dig 

Hav en god mandag :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske lidt lunkent at gøre, men selv hvis det ikke var min egen virksomhed, så ville jeg altså stadig anbefale os: 

ADONE.DK 

Tag et kik på vores fb her: 
https://www.facebook.com/adone.dk

Vi er eksperter i at etablere professionelle shops, eller professionelle web tilstedeværelser, og vi kan følge dig helt til dørs!

Vi er ikke begyndere der har lavet nogle få shops, eller som blot sidder og mixer noget sammen uden virkelig at vide hvad vi laver! 

Vi kan levere resultaterne du har brug for, uden du behøver tænke i det tekniske! 

Vi bruger tid på at "sove med dig" og finde ud af hvilken foretning du laver, og hvordan det skal afspejle sig i din shop ... vi gør ikke som de fleste og bare smækker et tilfældig tema på en amatør-gør det selv platform fordi de syntes det ser fint ud! 

Jeg er garvet i branchen, men virksomheden er HELT ny!
Det er meget svært at finde mere professionelle og veldesignede løsninger end vores - og du finder ikke andre med min baggrund der lige nu kan tilbyde de shops vi kan for de priser vi kan - om få måneder bliver vores priser nogle HELT andre end de er nu! 

Vores løsninger er skalerbare, men på en måde så du kan starte med en mindre løsning og udbygge løbende uden det du har investeret so far går tabt.   

Vores produkter inkludere professionel reklame fotografering:  
Min uofficielle partner er en af danmarks bedste reklame fotografer, der normalt tager billederne og laver billed behandlingerne for nogle af de store reklame bureauer, han er seriøst dygtig - og vi har lidt headhuntet hinanden til projektet! 
Han tager ud og tager billederne vi bruger i designet, og efterfølgende billedbehandler han dem, 

Jeg ligger mig selv til rådighed i vores service, og vi stopper ikke med at lave din shop før du er tilfreds! 
Der er ikke noget med du selv skal finde ud af noget, eller sidde og snakke med tingene med et call center
Jeg hjælper, giver råd, også med startegier osv...

Jeg ved nemlig din success betyder at du vil fortælle alle om hvor gode vi er: og det er vores fundament for at bygge en god foretning op! 

Det er ikke sikkert vi er de rigtige for dig! 
Men hvis det du er efter er et professionelt og seriøst projekt, så syntes jeg vi skal tage en seriøs snak om det! 

Mvh
Dennis O. Madsen
ADONE.DK


Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Fra  WebGents ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kan af meget egoistiske årsager klart anbefale webshop-systemet smartshoppers.dk.

Cheers fra Mic

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket prisleje befinder man sig i

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Jensen:

Hvilket prisleje befinder man sig i



Fra omkring 30K hvis jeg skal lave den; så får du en ordentlig shop med pro reklame fotografering, og der følger meget service, og konsultation med! 

Målet er at de skal koste minimum det dobbelte om et par mder; og på sigt vil jeg ikke sælge shops for under 80-120.000 hvis det skal hænge sammen. 

Der er mange der laver det billigere, men den service som du får brug for og får hos os er nat og dag i forhold til mange af dem der sælger shops til halvdelen af vores! 

Jeg holder personligt flere 1:1 møder med dig hvor vi både søger for at have indsigt i dig og din foretning, rådgiver om hvordan du driver shop, og så sætter vi dig personligt ind i at bruge shoppen, hvad du skal vide osv... Mange andre har bare et billigt call center, en umulig manual, eller overlader det helt til dig selv osv. 

I gennemsnit liger jeg minimum 20 timer i 1:1 konsultation over et forløb med at bygge en shop - og hvis du tænker at når andre bureauer sælger mine timer så tager de 1800 kr, at jeg selv har taget 1000 kr for freelance, og lige nu sælger timerne til 650 kr per time + at du får en af danmarks bedste reklame fotografer ud og skabe stor kunst for dig ... så kan du nok se det er urimelig billigt! 

Derudover får du plugins hvor licenserne til sammen koster mig ca. 5000 kr osv. med. 

Jeg følger dig personligt til dørs ... ;) 

Når andre bureauer sælger mig til at lave shops, så tager de 120+K, men det er også til helt andre etablerede kunder ... 
Det du får er dog præcist samme produkt og service de får for pengene! 

Men altså, det er bare så du har et hurtigt overblik .. 
I tilfælde af at du ønsker at købe en, så skal der selvfølgelig laves et specifikt tilbud der skal snakkes ordentligt igennem.
Men så har du en fornemmelse af hvor det ca. starter henne! 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsuelt ADONE.DK 


Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det ikke dig jeg tager ombord.

En nystartet webshop i den genre jeg skal i, har ikke 30-120.000 kr til at starte et webshop på.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)