Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poser til rullet plakater...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der sælger eller ved hvor man kan købe sådan nogle plastposer man kan pakke plakater i?

Jeg skal sælge nogle plakater i en bod og der vil jeg gerne beskytte plakaterne bedre end at rulle dem og smide en elastik om.

Så jeg søger sådan en pose så jeg kan rulle en plakat på 60 x 90 cm også putte den i sådan en pose der beskytter den og gør den fylder det samme når de skal ligge i en kasse.

Det skal ikke være paprør og alt det andet man kan få da det er noget jeg skal have med på en stand og der er ikke plads til alt det.

/Magnus

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har mange ens plakater og du har mulighed for at pakke dem hjemmefra i stedet,  så vil jeg da klart anbefale en gang krympeplast. Så er de beskyttet hele tiden, og kan bare lige udleveres. :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Få fat i noget rørfolie og en foliesvejser/-skærer.

Det gjorde vi, selvom vi kun har 2 forskellige slags plakater, og det er helt perfekt.

Vi købte de her ting: med folien på 8cm i bredden får du en diameter på ca. 6 cm.

http://www.rajapack.dk/poser-indpakning/roerfolie-tilbehoer/teleskopisk-stativ-til-roerfolie_OFF_DK_0002.html

Den tyndeste folie de har er denne: http://www.rajapack.dk/poser-indpakning/roerfolie-tilbehoer/roerfolie-30-mikron-100mmx1160m_GAINE10D.html

mens vi købte en lidt tykkere en: http://www.rajapack.dk/poser-indpakning/roerfolie-tilbehoer/roerfolie-50-mikron-10x700m_GAINE10A.html

Svejseren: http://www.pack2.dk/posesvejsere-484/pack2-sealer-300-p57

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det var lige sådan noget jeg søgte.

Har du helt styr på de mål der står?

Hvis jeg f.eks. skal have en størrelse hvor når jeg har rullet plakaten så er den ikke tykkere end den kan stikkes ind i et paprør fra en toiletrulle. Hvad størrelse skal jeg så bestille?

Når plakaten er stoppet ind i posen så tror jeg at jeg bare klipper posen over med lidt ekstra i hver ende og propper det overskydende ind i den sammenrullede plakat. Plakaten vil så rulle sig lidt ud og fylde posen helt ud så den ikke kan falde ud og posen sidder stramt.

/Magnus

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du kan bare klippe lidt ekstra af folien, så den er åben i begge ender og så stoppe enderne ind i selve plakatrullen.

Mht. størrelsen så har jeg taget størrelsen de skriver på siden x 2, så har du hele omkredsen, og så dividere med 3,14, så har du diameteren.

Den mindste er vist 80mm i bredden og dermed 160 i omkredsen hvilket giver en diameter på ca. 5 cm.

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt tak, så er de bestilt.

/Magnus

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Jeg vil ikke anbefale at lægge plakater i plastposer, da de her er meget udsatte og nemt kan blive krøllet. Prøv hellere at finde nogle billige trekantrør i pap på nettet, det er langt bedre og helt unikt :)

Vi sælger selv plakater, og bruger her plakatrør til forsendelsen, det virker meget fint.

VH. Thor 

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

det skal lige siges at vi også bruger plakatrør til forsendelse og ikke rørfolie til det formål. Her bruger vi dog bare runde rør da det er de billigeste, selvom de koster 5,50 kr. stykket.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)