Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke TILBUD kan vi lave ud over varerabat?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger klassisk musik - dels fra Europas næststørste butik og dels fra den tilknyttede webshop (http://danacordbutik.dk). Websalget har altid været middelmådigt (gammelt system), men her i juni har vi kørt en kampagne med gratis forsendelse og det har tredoblet antallet af ordrer. Omsætningsøgningen har mere end tilbagebetalt den mistede porto.

Vi kan dog ikke leve af at lave pristilbud og i vores branche er prisen ikke den vigtigste parameter. Folk køber ikke en symfoni af Beethoven, bare fordi vi har sat prisen ned.

Vore nyhedsbreve har en pæn åbningsprocent, men de nyheder vi præsenterer afstedkommer ikke ret mange ordrer. Igen: Hvis ingen af disse nyheder passer til kundens musiksmag, ja så køber hun jo ikke noget. Nyhedsbrevene gererer dog altid en livlig trafik over i webshoppen, så inddirekte har det altså en effekt.

Hvilke former for tilbud kan vi ellers lave? Vi vil nok slå noget mere på vores telefonservice og at vi er verdensmestre i at skaffe underlige indspilninger, men hvad ellers? Prøv at remse op (gerne med links til artikler) til f.eks. konkurrencer, optjening af bonuspoint m.m.

Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 7
Fra  WishWorld Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Den var svær! Men her er en masse tips til at øge omsætningen http://e-pusher.dk. Bogen er i en gratis version og en betalt, den er faktiskt skrevet af iværksætternen, Martin Thorborg, bag amino

Venlig Hilsen

Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar (og dit link) Mathias. Er det svær? Det forbavser mig lidt at høre. Jeg troede, i al min enfoldighed, at der ville komme an masse gode forslag ;-)

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Nu skriver du selv at i har masser af traffik over til jeres hjemmeside, via jeres Nyhedsbrev -> Her tænker jeg så i stedet for tilbud, konkurrencer mm. om i ikke skulle tage at hive en ekspert ind og få givet jeres noget "hmm, lidt outdatet" hjemmeside en make-over rent design mæssigt, og så få smækket den helt op i gear med SEO og alt det andet der kan få flere kunder til at proppe noget i kurven? :) 

For synes ikke hjemmesiden frister så meget, og virker til at det er noget onkel polle kunne have smidt sammen i løbet af en eftermiddag :P 

Og så kom mickey jo os med en god idé, det med at finde en god måde at finde folks musiksmag, så i kan målrette jeres nyhedsbreve og e-mails mere målrettet. Om det enten er via konkurrence eller gør det via deres konto eller noget helt tredje, der er jo ingen grænser for hvad man kan lave nu om dage på nettet

Noget jeg os tænker kunne være sjovt, og gør at kunder kommer lidt tætter på jer, var at i kunne jo lave sådan en "Det lytter vi til lige nu", både over nyhedsbrevet og på hjemmesiden -> Hvor i hver måned (Eller hvor tit i nu synes der er brug for det) kunne lægge en ny liste op med jeres medarbejderes favoritter og hvad de godt kunne lide at hører i den måned. Det er ihvertfald en af de ting der kan få mig selv, og tænker os andre kunder, til at tænke "Hey kunne da godt være man skulle prøve den CD/Dvd, den havde jeg da slet ikke tænkt på før" :) Er os bare en fed måde at promovere og reklamere for nogle af de nye CD/dvd'er i får hentet ind.

MVH

Steffan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik aldrig takket pænt for diverse input, så det vil jeg gerne gøre hermed :-)

Design-/systemændringer af shoppen må vente, da jeg lige nu har nok at gøre med et nyt design til vores globale webshop. At betale nogen for at gøre det er udelukket.

Segmentering og målrettede nyhedsbreve efter musiksmag vanskeliggøres af, at vores varedatabase ikke indeholder data der er egnede til noget sådant. Jeg har nu oprettet de nødvendige felter til at anføre genrer, så i det mindste alle nyheder registreres og fremover vil kunne sendes til afgrænsede gruppe. At fo4rsyne 33.000 eksisterende varer med disse data vil være et kæmpe arbejde og vil aldrig kunne tjene ressourceforbruget hjem.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ven, der kan gøre stor hjemmeside og SEO,

måske du kan prøve, Nicola theobald-nicole@outlook.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Maggie:
Jeg har en ven, der kan gøre stor hjemmeside og SEO
Tak for forslaget, Maggie, men hun gør det sikkert ikke gratis, så det er desværre ikke en realistisk mulighed.

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker man kunne lave en konkurrence hver måned om fx. Koncertbilletter eller rejse til et sted hvor man kan lytte til netop det musik I sælger.

kan også tilbyde at man sender en gave med ved køb over en bestemt pris. Køb for et eller andet beløb og eller antal og få den sidste gratis.

vind lille hjemmekoncert eller andet meget specielt som giver meget omtale

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærkede forslag. Tak, Susanne :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)