Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dinero: Har lavet en fejl - og skal indberette løn fra udland?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har langt om længe kastet mig over Dinero i håb om at få lidt mere styr på det hele.


Har indtastet en masse bilag, og så kommer udfordringen;

Jeg får løn ind, som en overførsel fra udlandet - hvordan indtaster jeg dette?


Jeg har prøvet, men det resulterede i at jeg åbenbart lavede en salgsfaktura som gør at mit regnskab nu trækker det fra som jeg troede jeg lagde i plus - hvordan retter jeg det?

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt tror jeg du skal ha en online bogholder på - for jeg tror du får rodet ting sammen

En faktura vises i minus (indtægter er minus og udgifter altid plus i regnskab, det er naturen i kredit og debet. Jeg er ikke med heller på hvordan løn vedkommer dinero og ikke bare din personlige skat, er det firmaet der har haft salget eller er det en honorarløn som skal i rubrik 15 i selvangivelse

Jeg tror du skal ofre lidt på en bogholder rent ud sagt. www.agera.dk

Driver du det i personlig virksomhed vil du ha nytte af E-bog om personlig virksomhed omkring regnskabskab moms og meget andet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak - du har ret, jeg har ikke meget forstand på det. Jeg har en revisor, som jeg engang om året afleverer en masse papirer til og voila, så er det ordnet.


Det jeg havde håbet på, var at jeg kunne bruge dinero selv, da mit firma er relativt simpelt.

Mit håb var at jeg ved at bruge dinero, kunne lave en samlet års oversigt der gjorde mig selv i stand til at overskue hvor meget moms jeg skulle betale, og sådan ca, hvordan jeg ligger i forhold til skat. 

Jeg tror jeg kontakter en ven jeg har der er lidt mere ekspert indenfor området, og hører om han kan hjælpe mig med at overskue om dinero er noget jeg kan få brug af, eller om det i virkeligheden er malplaceret at jeg selv gerne vil gøre det.


- Den med indtægter er minus, og udgifter er plus havde jeg selv lige spekuleret på inden jeg læste dit indlæg. Så lidt har jeg da fanget.. dog for sent .) 

Med venlig hilsen,

Mik - mdn@billigeprototyper.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)