Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på ny Webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er din ide med at lave 3 kategorier Jylland køber (hvem er ham Jylland i øvrigt) Københavner køber og Bornholmer køber?

Og ikke mindst, hvad er dine tanker med de billeder du har sat ind på de 3 kategorier.

Det giver i min verden ingen mening og kan af visse opfattes som en smule fordomsfuld, specielt taget dine billeder i kategorierne i betragtning.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Kunne der være nogen som vil give mig lidt feedback på vores nye webshop som er igang

Skulle lige til at handle hos jer men opdagede så at i ikke bruger Paypal ? Når i nu har så mange andre mulighedder burde Paypal også være der.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Først er jeg enig i at der er mange betalingsmuligheder, at du bør  udvælge de mest populære til forsiden og placere de andre muligheder under betaling. Derudover er 'fri fragt...' placeret så det stikker lidt ud over den sandfarvede baggrund, hvilket gør det lidt besværligt at læse, det skal bare lige en halv centimeter til højre. Jeg kan godt lide den måde du har designet produktopsættelsen på din side. Det fungerer super fint at du har et billede af produktet, en gammel pris som er streget over, og så den nye pris med den orange streg under. Den orange streg fuldender det orange design som du har valgt til hjemmesiden. Dog må jeg sige at det forekommer mig lidt underligt at du både har et punkt der hedder 'tilbud denne uge' og 'udvalgte tilbud', for burde de i princippet ikke være de samme tilbud? Samtidig synes jeg det er unødvendigt med et stort billede i toppen og et i bunden, det virker forvirrende. Men jeg kan godt lide den feature du har i bunden der viser de forskellige logoer, selvom du kun har udvalgt nogle af de mærker du sælger.

Når man klikker sig ind på de forskellige menuer, er produkterne placeret i højre side, hvor det efter min mening design mæssigt vil fungere bedre at centrere produkterne.  Det virker også lidt unødvendigt (som andre også har skrevet), at der både er 'vi anbefaler også', 'andre har også kigget på' og 'tilbud' på hvert enkelt produkts side. Siden forekommer alt for lang hvilket ødelægger det ellers velfungerende design. 

Mvh

Helle:)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)