Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske en fis i en hornlygte - Firefox vs Chrome

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

123 jeg har de 3 streger og stjernen når jeg er logget ind.

Men i mit indgangsbillede har jeg faktisk en 3. linie hvor jeg kan vælge bogmærke at starte fra, den forsvinder når jeg ændrer efter startsiden.

Er det det du mener?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

underligt - "nogen" burde guide dig via Teamviewer......

I øvrigt skal du se efter de streger længere oppe!

Helt oppe under det røde X

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann

Jamen jeg køber nye briller imorgen Big Smile  jeg har fundet dem nu (næsten pinligt, men kun næsten)

Amyway, nu da de er fundet, hvor og hvordan slipper jeg så af med de forban... små billeder under Google søge feltet.

//Kim

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du bruger googles hjemmeside som startside - det betyder at billederne under søgefeltet er genveje til de 8 sites du bruger mest. Hvis du vil undgå den viser det vil det nemmeste være at du vælger dig en anden startside for broseren. Klik på de 3 streger og vælg indstillinger. Det det er nu altså meget rart at have disse genveje synes jeg...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

123-newjob:

Hej Fru Hartmann

Jamen jeg køber nye briller imorgen Big Smile  jeg har fundet dem nu (næsten pinligt, men kun næsten)

Amyway, nu da de er fundet, hvor og hvordan slipper jeg så af med de forban... små billeder under Google søge feltet.

//Kim

Zip it!Geeked

Hvis det er dem der viser de sider som du har besøgt, du mener, kan du når du kører over med musen (hvis du bruger sådan en) fjerne dem.

Men det er jo "bare" genveje til de sider du har besøgt! Tror ikke du kan deaktivere det.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)