Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har i Bangladesh fundet en myggebalsam som er helt utrolig god, sammenlignet med hvad der findes i Dk og Skandinavien.

Hvorledes undersøger man om det er lovligt i Dk, og hvor lang er en sådan proces.?

Håber nogle har erfaringer og kan hjælpe.

 

pft

Alan

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Wildboar:

Hej Aminoer

Har i Bangladesh fundet en myggebalsam som er helt utrolig god, sammenlignet med hvad der findes i Dk og Skandinavien.

Hvorledes undersøger man om det er lovligt i Dk, og hvor lang er en sådan proces.?

Håber nogle har erfaringer og kan hjælpe.

 

pft

Alan

Jeg ville nok umiddelbart starte hos lægemiddelstyrelsen, for er din balsam omfattet af lægemiddelloven skal du have tilladelse fra dem til at sælge det i DK.

 

I forhold til hvor lang behandlingstid der er hos lægemiddelstyrelsen har jeg ingen anelse om.

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Wildboar:
Har i Bangladesh fundet en myggebalsam som er helt utrolig god, sammenlignet med hvad der findes i Dk og Skandinavien

Hvor god er den i forhold til den svenske Djungleoil?

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - har selv djungleoil. Men det er en olie der fedter. På jagt holder den ikke gnavpander væk 

Hvor imod dette er en creme der ikke fedter og den kan holde gnavpander væk.Var meget overrasket da jeg sad i en sværm af gnavpander under årets bukkejagt og kunne være i fred. Men om man så stadig lyser grøn når man ligger i graven - ved jeg af gode grunde ikke. Er blot meget begejstret for dette produkt.

Da man ikke kan købe det i Dk - tænker jeg at det ikke er lovligt.

 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at hvis du vil have det ud på det frie marked i Danmark, så må det være en EU sag (selv om jeg ikke kan lide det), dvs. jeg tror du skal bruge en generel tilladelse til at sælge det på hele EU markedet. Jeg ville forsøge at få det kategoriseret som et kosmetik produkt eller lignende, men du skal nok bevise at det er sikkert at bruge. Kalder du det et lægemiddel bliver det rigtig dyrt. (men du skal selvfølgelig være ærlig)

Du kan nok finde 100000 produkter der ikke er ulovlige men alligevel ikke sælges i Danmark, det kan der jo være mange gode grunde til.

Tror du kommer længst ved selv at bruge google...måske et eller andet med tilladelser fra sundhedsstyrelsen.

Ps er det vigtigt at smøre det på huden, er det ikke nok at smøre det på tøjet tæt på udsatte steder?

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ikke meget tøj på et par bare ben/arme.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)