Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort eller Ej

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvordan din side er bygget op, men har du overvejet at det kan være andre faktorer der spiller ind i forhold til kunderne hopper af?
Her tænker jeg på fragtdelen.

Hvornår i salgsprocessen kommer den til syne?

Er det først ved chekout den vises?

Den kan nemlig sagtens være en showstopper og gør at jeg ofte ikke handler et sted, da jeg vil vide meget hurtigt hvad fragten er for en størrelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dankortet er implementeret i min shop og det bruges også flittigt ...

Fragt prisen fremgår klar af indkøbskurven så snart man klikker på gå til kassen.

Jeg har stadig en del efterladt kurve selv om jeg tilbyder

Dankort
Visa
Mastercars
Mobilepay
Og alt er gebyr frit for kunden som også fremgår tydeligt. ..

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Dankortet er implementeret i min shop og det bruges også flittigt ...

Fragt prisen fremgår klar af indkøbskurven så snart man klikker på gå til kassen.

Jeg har stadig en del efterladt kurve selv om jeg tilbyder

Dankort
Visa
Mastercars
Mobilepay
Og alt er gebyr frit for kunden som også fremgår tydeligt. ..

jeg tror ikke du forstå hvad jeg mener.

Kan man klart og tydeligt se dine fragt priser inden man kommer på chekout siden, eller fremkommer de først når man er landet på siden og bliver overrasket der?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

De ses når man lægge varen i kurven
Køre med en flat rate på 29kr for alle pakker .
Fragt fri ved 699dkk

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har alle folk fx heller ikke Dankort og jeg selv er af dem da jeg ikke har det vilde brug for det. Og indtil videre har alle webshops jeg har haft handlet i accepteret mit Visa uden de store problemer... indtil for nyligt hvor at jeg måtte gøre en webshop bekendt med at de formentlig taber og har tabt kunder fordi de kun kan tage visa eller visa dankort og...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:
De ses når man lægge varen i kurven

 Det skal kunne ses tydeligt INDEN man begynder at handle.

Skriv det i headeren eller andet synligt sted - der er mange der ikke gider handle overhovedet, hvis det ikke fremgår tydeligt.

 

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nødvendigt at kunne modtage Dankort?

Mit bud er nej! Hvis du har en NETS aftale (som jeg har) så er det korrekt at rigtig mange betaler med dankort, men det betyder ikke at de har et 'rent dankort'! Det betyder ofte at de har et VISA/dankort.

Havde du ikke haft en aftale med NETS, så havde alle disse kunder blot betalt med VISA-delen af deres VISA/dankort. (Kunden opdager aldrig forskellen)

Jeg har engang læst at der kun er 1% af alle danskere der besidder et 'Rent Dankort', altså uden VISA-delen. OG det er primært i segmentet 65 år+

Så konklusionen må lyde, at hvis din målgruppe er pensionister - så overvej en NETS aftale (selvom det formentlig kun er ganske få procent du kan rykke). Ellers drop Dankortet!

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tue Lindblad:

Er det nødvendigt at kunne modtage Dankort?

Mit bud er nej! Hvis du har en NETS aftale (som jeg har) så er det korrekt at rigtig mange betaler med dankort, men det betyder ikke at de har et 'rent dankort'! Det betyder ofte at de har et VISA/dankort.

Havde du ikke haft en aftale med NETS, så havde alle disse kunder blot betalt med VISA-delen af deres VISA/dankort. (Kunden opdager aldrig forskellen)

Jeg har engang læst at der kun er 1% af alle danskere der besidder et 'Rent Dankort', altså uden VISA-delen. OG det er primært i segmentet 65 år+

Så konklusionen må lyde, at hvis din målgruppe er pensionister - så overvej en NETS aftale (selvom det formentlig kun er ganske få procent du kan rykke). Ellers drop Dankortet!

 Tja, hvis du er ligeglad med Transaktionsgebyrer har du da ret.

Men, personligt sparer jeg 10.000 vis af kroner årligt, da gebyrer på Dankortet er langt lavere .

Så det afhænger af antal transaktioner samt størrelsen på disse.

Du kan regne på det på siden Kortgebyr.dk ( tror jeg den hedder)

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Lindblad:
Jeg har engang læst at der kun er 1% af alle danskere der besidder et 'Rent Dankort', altså uden VISA-delen. OG det er primært i segmentet 65 år+
kunne være sjovt at vide alt det andet  sludder du har læst ved lejlighed - for vrøvl er det desværre for der er ingen som helst forskel på et rent dankort og et visaDANKORT hos Nets

det er ca 7% der har rent dankort men alle visadankort er rene dankort hvis man ellers kan rode sig sammen til at få netsaftale og ca 80% = 4 ud af 5 handler der sker online sker via dankort og nets - 4 ude af 5 netshops tager næppe så meget fejl

Helt små (læs lever ikke af) shops klarer sig fint med andet-  men ingen - læs INGEN der lever af en webshop i Danmark vil undvære Dankort med mindre de vil af med penge

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det står også i header

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)