Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger restpartier budget 100.000

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

som overskriften siger

Fra Klaksvík
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Home sp/f Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad for et restparti søger du ? boget bestemt ?

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke noget bestemt, men mærketøj er noget jeg er interesseret i.

Fra Klaksvík
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Home sp/f Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at sende dig en privat besked, men den tillader ikke, kan du sende mig en mail på jo@recentes.dk ? så skriver jeg lige igen til dig...

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke sende dig en PB?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

relaxbrother00@gmail.com lig en mail der.

Fra 7200 Grindsted
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en mail

Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg har kæmpe partier på lager, som kunne have din interesse ... vores varer kommer fra konkurser, virksomheds overtagelser, rest varer fra producenter, osv. Vi handler ikke med returvarer, defekte varer, kopi varer. P.T. har vi varer i følgende kategorier: Stearinlys, decofade, lyssestager m.v. Notesbøger, kuglepenne, skolestart artikler m.v. Baby bodier med lange ærmer, Originale parfumer (IKKE KOPI VARER, DOKUMENTATION FOR OPRINDELSE MEDFØLGER) Gryder, vaser, opvaskebørster m.v. Solbriller, kasketter, smykker, tørklæder (som er monteret på salgs stativer, klar til stille op i en butik) Tillykke kort, kunstige blomster og meget andet. Jeg har i alt 30 lastbiltræk restpartier på lager (over 1000 paller, så jeg vil gerne byde på en kop kaffe på mit lager i Fredericia, hvis du kommer den vej forbi. Du er velkommen til at ringe direkte til mig på 24642474 ellers send mig en mail/sms, så vi kan aftale tid for dit besøg. Andre der læser denne besked er selvfølgelig også velkommen:) Vi udstiller på Formland messen i August, hvis du vil have gratis billet til at besøge messen, så tilmeld dig vores nyhedsbrev på vores hjemmeside www.cmlassen.dk så sender jeg link til gratis biletter når vi nærmer os messen. Venlig hilsen Christian Lassen
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)