Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min søn brænder for mode og design, og søger elevplads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Fra  DeltaProbat Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Ja normalt, er det jo ikke for mødre at ansøge om elevplads, på deres børns vegne. Men da jeg opdagede, at vi har et uformelt forum på Amino, så tænker jeg No harm done, ved at forsøge her. Philip er meget ihærdig med ansøgningsarbejdet, og vi må sande, at der er mange om de få bud, der er.

Philip er 20 år. Og har netop afsluttet HG2. Han søger elevplads indenfor handel og kontor, eller butik. Meget gerne indenfor mode, design eller trends. Han har iværksættergenet, men skal lige have lært alt det grundlæggende om salg, indkøb, administration og forretningsforståelse først:-)

Han arbejder med design af tryk til t-shirts i fritiden, og har været blog skribent hos detailbutik.

Så hvis der sidder en af Jer derude og tænker, ham kan jeg få lyst til at tale med, så skriv endelig her, så skaber vi kontakt:-)

God aften derude.

Venlig hilsen Kirsten

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

prøv at tjekke elevplads portalen http://opsvinget.dk/ eller søger bestseller i Aarhus tit elever inden for fx kontor

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Fra  DeltaProbat Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jobberway.

Tak for svaret:) Philip er tilmeldt Opsvinget.dk (og alle andre jobportaler) og modtager dagligt job, som han søger.-)

Bestseller Aarhus tjekker han lige ud igen:-)

Kirsten

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg får ofte ansøgninger som ligner lidt af det din søn ønsker.

Grundlæggende og med tæt på 20 års erfaring fra detailledet, vil jeg anbefale at få en detailuddannelse i en tøjbutik først.
Rigtig mange tror, de lige kan få et indkøber, sælger, marketings elevplads i modebranchen, men der er bare så voldsom kamp om disse, at chancen ikke er voldsom stor for at lande en af disse. (der er ikke så mange af dem)

Det jeg til gengæld ser, er at dem der vil noget inden for branchen, tager en butiksuddannelse, skaber sig et netværk og også under uddannelsen finder ud af hvad det egentlig er de vil være.
Under uddannelsen kan man vælge speciale fag og gå i den retning man føler for.
En ny mulighed er at mixe en traditionel butiksuddannelse og blande den med Webshop.

De stærke personer, som bliver i branchen, har trådt deres sko flade i butikkerne først. Det er en kæmpe styrke at kunne se salget fra flere vinkler og ikke kun forholde sig til teorier fra div. bøger.

At forstå hvordan kunderne i slutledet agerer, tænker, handler er det stærkeste kort man kan stå med, på en videre færd i modebranchen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)