Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding Boost til dig i branchen med høj konkurrence

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino

Mit navn er Kristoffer Føns og jeg arbejder som selvstændig SEO konsulent. Læs mere om mig her.

Driver du en webshop eller et website, hvor konkurrencen om topplaceringerne på Google er særligt høj? Så er du i målgruppen for dette linkbuilding boost. 

Jeg har arbejdet på fuld tid med SEO, i særdeleshed linkbuilding, siden 2011 og kan fremvise resultater i de mest konkurrenceprægede nicher. Et eksempel derpå er min egen rejseblog, der i knap 2 år har været i top 3 på søgeordet 'hotel i London'. Jeg arbejder således ikke med hurtige "knald og fald" løsninger, men derimod med langtidsholdbare links

Få et linkbuilding boost

Jeg tilbyder nu en pakkeløsning til dig, der endnu ikke er brudt igennem på toppen af Google - måske pga. manglen af indgående links til dit website. Med dette boost er du garanteret en lang række indgående links fra websites med høj 'trust' fra Google. Jeg kommer både til at bygge links til dit website fra kilder, der generelt opfattes stærke af Google, men dykker også ned og  skaber niche-relevante links til netop dit website.

Ved bestilling af denne pakke får du således 20 konsulent-timer, der udelukkende bruges til at skabe indgående links til dit website. Hvordan jeg præcist arbejder & hvad du helt konkret kan forvente, udspecificerer jeg naturligvis gerne over email.

Krav til dig

Med lige netop denne løsning, tager jeg kun websites eller webshops, der i forvejen har gjort en aktiv on-site SEO indsats ind.

Er du ikke i denne gruppe er du naturligvis også velkommen til at kontakte mig, men tilgangen til arbejdet bliver i så fald en anden.

Mine referencer