Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding Boost til dig i branchen med høj konkurrence

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino

Mit navn er Kristoffer Føns og jeg arbejder som selvstændig SEO konsulent. Læs mere om mig her.

Driver du en webshop eller et website, hvor konkurrencen om topplaceringerne på Google er særligt høj? Så er du i målgruppen for dette linkbuilding boost. 

Jeg har arbejdet på fuld tid med SEO, i særdeleshed linkbuilding, siden 2011 og kan fremvise resultater i de mest konkurrenceprægede nicher. Et eksempel derpå er min egen rejseblog, der i knap 2 år har været i top 3 på søgeordet 'hotel i London'. Jeg arbejder således ikke med hurtige "knald og fald" løsninger, men derimod med langtidsholdbare links

Få et linkbuilding boost

Jeg tilbyder nu en pakkeløsning til dig, der endnu ikke er brudt igennem på toppen af Google - måske pga. manglen af indgående links til dit website. Med dette boost er du garanteret en lang række indgående links fra websites med høj 'trust' fra Google. Jeg kommer både til at bygge links til dit website fra kilder, der generelt opfattes stærke af Google, men dykker også ned og  skaber niche-relevante links til netop dit website.

Ved bestilling af denne pakke får du således 20 konsulent-timer, der udelukkende bruges til at skabe indgående links til dit website. Hvordan jeg præcist arbejder & hvad du helt konkret kan forvente, udspecificerer jeg naturligvis gerne over email.

Krav til dig

Med lige netop denne løsning, tager jeg kun websites eller webshops, der i forvejen har gjort en aktiv on-site SEO indsats ind.

Er du ikke i denne gruppe er du naturligvis også velkommen til at kontakte mig, men tilgangen til arbejdet bliver i så fald en anden.

Mine referencer

"Du får stabil levering og en konsulent, der tager opgaven til sig – og så har Kristoffer nogle kompetencer inden for især linkbuilding, mange kan have stor gavn af!" - Halfdan Timm, JUF.dk. 

Se flere referencer her

Pris & kontakt 

Prisen for dette linkbuilding boost er 15.499 kr eksl moms, der deles over i to fakturaer (en før påbegyndt arbejde & en ved levering). 

Kontakt mig på kf(a)kristofferfons.dk for spørgsmål samt bestilling - skriv gerne 'Linkbuilding Boost' i emnelinjen. Du må også meget gerne fortælle lidt om dit website & hvad der tidl. er blevet gjort både når det kommer til on-site SEO og linkbuilding.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har tidligere benyttet Kristoffer til Linkbuilding og vil gerne sige til alle at han er super dygtig! Et rigtigt fint tilbud :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

Jeg har tidligere benyttet Kristoffer til Linkbuilding og vil gerne sige til alle at han er super dygtig! Et rigtigt fint tilbud :) 

 
Mange tak, Joakim! Og i lige måde ;-)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig, på skamløs vis, at bumpe denne tråd til ære for de, der måtte have været på ferie, da den var oppe. Nu hvor jeg allerede er skamløs, kan jeg jo lige poste en linje fra min seneste kunde-udtalelse: 

"Kristoffer leverer et godt mix af ekspertviden og målrettet hårdt arbejde, og skiller sig positivt ud i en broget branche." 

Se flere SEO referencer her eller skriv til mig på kf(a)kristofferfons.dk for mere info.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne pakke er nu igen tilgængelig, hvis der skulle være interesserede derude :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)