Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM-system som kan arbejde sammen med C5

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har ikke den store forstand på emnet her, men har fået stukket en gul seddel i hånden af min chef og blevet bedt om at spørger lidt til råds.

De bruger C5 i virksomheden nu og de kunne godt tænke sig et CRM(Customer relationship management) system som kan arbejde godt sammen med C5. Det skal være brugervenligt og ikke nødvendigvis en gratis version.

På forhånd tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er mange systemer som kan arbejde sammen med C5. Der er dog stor forskeld på hvilken udgave af C5 i anvender. Et godt CRM system vil typisk have et API, hvorigennem der kan laves en integration.

Prøv at uddybe lidt om jeres behov, branche, arbejdsopgaver osv.

Når i skal have systemerne til at snakke samme, skal i gøre op med jer selv hvor hyppigt opdatering mellem systemerne der er behov for. Skal de være online sammen eller vil en batch kørsel en gang i døgnet være ok.

Det optimale er en online integration. Hvis jeres C5 er lidt ældre, vi den ikke ligge online og derfor vil en batch løsning være billigere at gennemfører.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er kommet et helt nyt program hvor det hele er i samme løsning.
Det er den samme mand som har været med til at udvikle Microsoft C5.

Det nye program heder Aplicor 3C er et CRM, ERP og e-handel i samme software i skyen
Aplicor 3C omfatter ud over ERP funktionalitet, komplet salgsstyring (CRM)
Kan tilrettes som den ”Gamle” C5 som udgår fra Microsoft
Du kan Bytte den C5 til Aplicor 3C licens hvis du har Serviceplan på C5.

Læs mere her:

http://www.conceptdata.dk/produkter/aplicor-3c

Mv.
Kris
Concept Data a/s

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

SYLK:

Hej derude

Jeg har ikke den store forstand på emnet her, men har fået stukket en gul seddel i hånden af min chef og blevet bedt om at spørger lidt til råds.

De bruger C5 i virksomheden nu og de kunne godt tænke sig et CRM(Customer relationship management) system som kan arbejde godt sammen med C5. Det skal være brugervenligt og ikke nødvendigvis en gratis version.

På forhånd tak

Først er du nødt til at fortælle hvilket C5 i benytter - alle databaser kan basalt arbejde sammen hvis du vil betale nok for at få lavet dataudvekslingen - men du er også nødt til at spørge om det virkelig er nødvendigt.

C5 findes i en 2015 variant hvortil du blot kan tilkøbe CRM funktionalitet, men for at sige det pænt så er dine krav forskellige afhængig af om du forsøger at blive hoved entreprenør på Femern Belt forbindelsen eller du sælger papirklips.

Det starter med havd du sælger, hvormange der kommunikerer med kunderne, hvor mange kunder i har, hvor mange produkter, hvad værdi tingene har....

Hvis du ikke laver forarbejdet så får du svar fra en masse fjolser der fortæller dig at de har verdens bedste CRM system - jeg ved ikke hvad du skal bruge det til men mit er fantastisk.

Forstå din forretning før du forsøger at finde et system at proppe det ind i.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)