Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man have hemmeligt CVR nummer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige et spørgsmål her, som jeg tænkt lidt over. Kan man have et hemmeligt CVR nummer?

Grunden til jeg spørg, er at jeg i dag forsøgte at finde lidt ekstra viden om en virksomhed, jeg er lidt imponeret over. Deres CVR nummer står fint på shop og jeg ved de også har en fysisk butik. Men når jeg indtaster deres CVR nummer på cvr.dk findes det ikke, kan hellere ikke finde dem på shop navnet? Heller ikke når man søger på deres adresse (kan jo også være en privat adresse eller noget der står på deres shop)

Jeg er ret sikker på at det er en real virksomhed, da jeg kender nogle af dem de handler med og ved de stiller rimelig skrappe krav til deres forhandler. Derfor mit spørgsmål :)

Venlig hilsen
Henrik

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

meget kort Nej

det kan man ikke

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske de bare har skrevet forkert. Prøv at tjek deres handelsbetingelser, der står ofte hvem man handler med. Hvis der står samme fejlagtige CVR-nummer, kan du måske finde et firmanavn du kan slå op (dette er ikke nødvendigvis det samme som domænenavnet).

Du kan også være lidt fræk, og bare ringe til dem og spørge hvem hvilket firma man handler med når man handler på deres hjemmeside, for du kan ikke se det af siden.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej du kan ikke have hemmeligt cvr men du kan godt have et se nummer og det kan man ikke slå op..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:
Men når jeg indtaster deres CVR nummer på cvr.dk findes det ikke

I stedet for at slå det op i CVR så prøv i stedet SKATS momsdatabase. En virksomhed kan godt have et momsnummer som er forskelligt fra virksomhedens CVR-nr. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah så blev jeg lidt klogere. De er del af en større kæde og har et P-nummer. Der må dog være en fejl i det oplyste CVR nummer for det findes ikke :)

Mange tak for hjælpe folkes :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Det lyder stadig mystisk, så jeg er blevet lidt nysgerrig. Hvis du mailer et link, vil jeg gerne se på det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes da bare det lyder som om de har et P nummer og flre momsnumre som er deres CVR numre i momssammenhæng - forudlandet med DK sat foran. Prøv det i en europæiske momsdatabase så tror jeg det findes - eller på skats danske

De kan ikke skrive deres hoved CVR hvis de har et andet momsnummer - så går de som handler med dem jo galt i byen - de skal skrive det momsnr de har som jeg ved det, og det vil så hedde CVR

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)