Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring kontorartikler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have købt en masse A4 labels papir. Disse skal der printes på og sælges til kunderne. Skal jeg stadig bogføre dette under kontorartikler eller hvad?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bogføre det som varekøb faktisk - da det jo er en råvare. Nogen regnskabsprogrammer har mulighed for både at ha råvarer og færdigvarer som indkøb. Det er mere for at du har overblik over, om dine penge går til råvarer eller til kontorartikler

Det har ikke betydning for resultatet jo, og i alle fald skal de tælles op ved årsskifte og indgå som varelager værdi - med mindre vi taler bagateller af papir

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)