Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingeniør søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har fået en ret god ide synes jeg selv, men da jeg desværre ikke ved det fjerneste om printplader, elektriske systemer mv. har jeg brug for noget hjælp fra en ingeniør. 

Hvis du er ingeniør, og kunne tænke dig at hører mere om mig osv er du velkommen til at skrive en PB eller en email til runebakjacobsen@gmail.com 

Ideen vil jeg desværre ikke røbe før den rigtige person kommer. 
Du vil blive tilbudt partnerskab og en %del af firmaet når det starter. 

Hvis I kender nogle som passer til dette, må i hellere end gerne bede dem om at kontakte mig. 

MVH

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune.

Ingeniør er et bredt fag. Jeg læser også til ingeniør, men har ingen anelse om printplader og elektriske systemer, da jeg læser til business ingeniør.

Du skal nok have fat i en elektro-, maskin-, eller softwareingeniør. Eller måske bare en programmør eller lign.

Afhængig af hvor du bor i landet, så kan det godt betale sig at kontakte en eller flere studieretninger på de forskellige universiteter rundt i landet - bl.a. DTU i Lyngby, som i grove træk kun består af ingeniører. :)

Mvh. Daniel

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Christian og Co. Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er automatik tekniker og kunne godt være interesseret i at høre mere? Skriv en mail på cwp@christianco.dk :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)