Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svin min hjemmeside og mit koncept til!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Efter nogle måneders hårde arbejde, er vi færdig med vores koncept og vores hjemmeside. Det hele er klar, vores aftaler og alt er i hus.

Nu mangler jeg bare at i konstruktiv kritik på min hjemmeside og vores koncept.

Kom med al den feedback i har.

Link: www.spotin.dk

Vh.

Mortada Sarheed

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er markedsføring på pizzabakker aldrig set før i Danmark? Underligt for jeg har set det før.

Derudover synes jeg det er lidt for meget, når I skriver at I kan ramme præcist de personer som man vil ramme. Fortæl gerne lige, hvordan en webshop som sælger tøj til mænd i alderen fra +35 år kun rammer denne målgruppe med jeres markedsføring?

En lille ting, men en ting som jeg ikke kan klare. Når du henvender dig til nogen og nævner dem som i, så husk at det skal være med stort. Fx "Hvis I nu har en webshop, så...."

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså først og fremmest er der stavefejl på din forside. Disse skal virkeligt fikses! 

"Vi printer dit budskab på dine kunders pizza! Når du vælger at markedsfører din virksomhed hos SpotIN, kan du være sikker på at vi rammer netop de kunder, der er interessante for din virksomhed."

-> "Vi printer dit budskab på dine kunders pizza! Når du vælger at markedsføre din virksomhed hos SpotIn, kan du være sikker på, at vi rammer netop de kunder, der er interessante for din virksomhed."

Big Smile

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er skrevet, så er i med stort I og jeres med stort J.
Derudover skal du nok forvente, at ikke alle kunder, er lige så kreative som I er.
Derfor kunne det være relevant med billedemateriale af Jeres produkter/løsningen.

Kan lide ideen men den er nu set før. Derfor kunne kunne man skriv èn af de første på markedet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge jeres inputs!

Jeg synes ikke jeg før har set markedsføring på pizzabakker, men det kan da godt ske jeg tager fejl. Jeg vender tilbage til Google og ser om jeg ikke kan finde noget.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Pizzatrykkeriet og pizzaboksen mener jeg der findes

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg forstår overhovedet ikke at I ikke har fotos af bakkerne - et foto siger mere end 1000 ord. Derudover synes jeg I mangler nogle priseksempler f.eks. 3000 bakker fordelt i Århus til xxx kroner - mange vil sikkert tænke at det er meget dyrt og dermed ikke kontakte jer. Jeg synes derudover at I mangler flere gode salgsargumenter, f.eks. noget med at folk kigger på din annonce i 33 sekunder eller lign.

Derudover er der flere andre der har prøvet at lave dit koncept, desværre uden held.

Fordi det helt store problem med dette produkt, er at pizzastederne ikke er specielt interesseret i at købe/få bakker som bliver registeret, fordi så kan Skat lige pludselig se at de f.eks. har fået udleveret 1000 bakker, men kun solgt 300 pizzaer - hvor er resten så :-)

Og nej, jeg laver ikke sjov eftersom jeg kender en som prøvede at starte det op - tror faktisk du kan google det :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe,

Jeg er meget glad for at du nævner dette. Det er selvfølgelige noget, jeg skal have på plads. Dog har vi i forvejen nogle samarbejde med nogle pizzariaer, og der har vi ihvertfald vores på det rene. Hvad de så gøre, er desværre ikke noget jeg kan stå til ansvar for. Men det er da helt klart noget jeg vil tage med i mine overvejninger, når jeg skal til at have flere pizzariaer aftaler på plads.

Tak for det!

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes der mangler en om os side om hvem er virksomheden bag, hvem er teamet bag, en god historie om hvor ideen kom fra osv. Til sådan en side vil jeg foretrække, at have sat LinkedIn ind, ikke fordi det skal være mega synlig, men mange forbinder det med seriøsitet (Husk den skal linke til jeres firmaside på LinkedIn og har i ikke en så lav en). Desuden savner jeg favicon og firma, adresse og telefonnummer i footeren.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

God koncept- skal lige bankes lidt på plads. Hvad er jeres priser på bakker?? Lad sige 10000 stks-

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)