Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af produkt - er dette lovligt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vil lige forhøre mig omkring køb og salg af et bestemt produkt ... 

Det er et prudukt, elektronik, der kan købes fra eks. Alibabba og sådanne sider .. Det sælges så på Amazon, andre amerikanske sider og faktisk også en dansk side (til virkelig høj pris..) .. Sagen er at det egentlig er det helt samme produkt, der blot sælges under andre 'navne' på siderne .. 

Mit spørgsmål er så, om jeg kan købe et produkt fra f.eks østen, sælge det i danmark under mit "eget navn" 

Det er et unikt produkt der endnu ikke er kommet helt til DK, som jeg virkelig tror har mulighed for succes .. 

Hvis der er en venlig sjæl herinde, der vil tilbyde et par minutter af deres tid til hurtigt at rådgive over mail og samtidigt muligvis har et kvalificeret svar på spørgsmålet og regler hvad angår det og vil høre om min idé, kan jeg kontaktes over mail (er i profil)

Håber det giver mening, på forhånd tak. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Salg og import af elektronikprodukter indenfor EU, kræver en del test og godkendelser. Du skal være helt sikker på at produktet er lovligt CE mærket, hvilket kræver at der foreligger en akkrediteret EMC godkendelse. Elektronikprodukter er endvidere omfattet af RoHS og elskrotbekendtgørelsen, WEEE. 

Venlig hilsen
Frank

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)