Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt onlinegalleri - giv venligst feedback

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Fra  esthetic Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :


Kære Amino,

Jeg har startet et online galleri, hvor jeg sælger moderne dansk og international kunst. 

Jeg vil være rigtig taknemmelig, hvis I vil besøge siden og give lidt feedback. Jeg er især interesseret i jeres mening om sidens design og brugervenlighed.
Hvis I har nogle ideer til forbedring af sidens SEO, må I meget gerne nævne det, da det er et område, jeg endnu ikke har arbejdet så meget med.

Jeg vil gerne udstråle, at det er muligt at købe original kunst til priser, der ikke er alt for langt fra prisen på de "unika" prints og plakater, som folk hænger på væggene, og samtidig må man godt få en fornemmelse af, at det her er muligt og ikke mindst risikofrit at købe eksklusiv original kunst til de lidt højere priser. Skinner det budskab igennem?

Øverst i venstre hjørne kan man vælge sprog (dansk eller engelsk), det er desværre ikke muligt pt. at prisernes valuta ændrer sig alt efter valg af sprog, jeg har derfor valgt at vise alle priser i euro. Tror I det afskrækker danske kunder?

Siden kan besøges på: www.esthetic-art.dk

Som tak for hjælpen kan I bruge rabatkoden "artsale20" og spare 20% på alle grafiske værker under menuen "grafik" / "prints". Tilbuddet gælder også allerede nedsatte varer :)

Ser frem til at høre jeres feedback!

Venlig hilsen

Kevin 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Jeg vil mene der er et stykke vej endnu, med hjemmesiden.

Da det er en .dk shop, formoder jeg at det primært er Danmark du vil sælge til. Så duer det ikke, at siden starter op på Engelsk, og at du aktivt skal vælge Dansk.
At du kun har priser i Euro, duer simpelthen ikke. Det er en ommer.
Når man har lagt noget i kurven, skal man lede efter den lille tekst for oven, for at kunne gå til sin kurv. Jeg tror de fleste køb vil være et enkelt produkt, så det er bedre at man sendes direkte til sin indkøbskurv så snart man kar købt et produkt. Alternativt et Meget tydeligt skilt med 'Gå til indkøbskurven'.

Når man så kommer om hvor man skal indtaste kortinformationer, er der ikke en hængelås i ved sidens adresse. Det tolker jeg klart til, at det ikke er en sikker handelsside, så jeg vil aldrig oplyse mine data her.

Når man går ind og kigger på et billed, savner jeg, at man kan lave det fullscreen i en høj opløsning. Det lille forstørrelsesglas er ok, hvis man skal købe et par sko, men ikke godt nok til at vurdere dyr kunst.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Odense
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Fra  esthetic Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo,

Tak for din feedback.

Du har ret i det du skriver. Hjemmesiden starter nu på dansk, og jeg får ændret valuta til DK samt opsat sikker forbindelse.

Webshopløsningen giver desværre ikke mulighed for at ændre indkøbskurven, som du foreslår. Men det er helt sikkert nødvendigt, da man skal lede unødvendigt for at finde kurven. Det samme med produktbillederne. Det skal ændres, så man kan se kunstværkerne i høj opløsning.

Jeg tror desværre ikke helt vores webshopløsning kan imødekomme disse ændringer på en ordentlig måde, og jeg må derfor lede efter en anden og bedre løsning.

Du skal have mange tak, fordi du tog dig tid til at kigge min side igennem.

Venlig hilsen

Kevin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)