Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg leje en plads i din butik?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Driver du en fysisk butik, og kunne du være interesseret i, at få lidt flere produkter i sortimentet, uden selv at købe flere produkter hjem og tage risikoen?

Jeg har været lidt på udkig efter mulige samarbejdspartnere, som kunne være interesseret i at udleje lidt plads i sin butik (eller alternativt få en bestemt % sats af produktprisen), uden at skulle købe produkterne. 

Det skal selvfølgelig kunne passe ind i dit/jeres nuværende sortiment, og produkterne det drejer sig om, er inden for kontor og kontorartikler. Så tænker du, at det måske kunne være interessant for dig og din butik med et muligt samarbejde, er du velkommen til at smide mig en besked. Så vil jeg meget gerne sende noget mere information, og vi kan tage en snak om hvordan et eventuelt samarbejde måske kan stykkes sammen.

Placeringen af din butik er ikke super afgørende - jeg holder selv til i Østjylland området, så ligger din butik her er det bestemt et plus, men ikke et krav. Det afhænger lidt af hvordan et eventuelt samarbejde opbygges. 

Ser frem til at høre fra dig. :)

God weekend. 

Mvh Uffe

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)