Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg få produceret mit tøj?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe haft et brændende ønske om at starte egen virksomhed op, og kan nu mærke at tiden er inde!

Mit ønske er at få designet mit eget tøj, og dermed få det produceret.

- jeg søger derfor hjælp og gode råd til hvor jeg kan få produceret det?

Efter en længere søgen på internettet er mit umiddelbare indtryk, at Indien evt kunne være et fornuftigt sted at starte? :-)

God dag til jer alle!

 

Mvh Nichlas

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt sikker på www.timoprint.net kan give dig nogen fantastiske priser, vi yder også dropshipping hvis det lyder interessant.

Send en mail på matiaschazthomassen@gmail.com så vil vi sende priser, samt dropshipping program.

Vi er en dansk virksomhed, så troværdig hed sætter vi højt. Som vi alle ved kan de være risikabelt at bestille uden for eu.

Mvh Matias

Tilmeldt 19. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas
Indien er et godt sted at producere tekstiler Jeg er selv får produceret direkte fra Bangladesh. Hvis du har interesse i at få produceret igennem mig kan du ringe på 52581782,
Mvh
Azim Haider

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas.

Min kone driver en lille systue I nord Brasillien, de vil kunne ejere speciale fremstillet tøj i dit design ti dig.

Med venlig hilsen 

Søren bengtsson

Bengtssonglass@gmail.com

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Azim
Kan du få produceret lige hvad det skal være? Her tænker jeg på tank-tops f.eks.? Og hvad vil det ca. koste?

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren
Kan du få produceret lige hvad det skal være? Her tænker jeg på tank-tops f.eks.? Og hvad vil det ca. koste?

Tilmeldt 19. Jun 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du kan kontakte mig på azimhaider71@yahoo.dk eller ring på 52581782,så kunne jeg høre nærmer om hvad det,du vil vh Azim haider

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)