Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt møbeldesign/brand (søger hjælp til opstart)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..

Jeg render for tiden rundt med en masse idéer, og nogle af dem er (i mit hoved) SÅ gode, at de ligefrem går hen og bliver til drømme.
én af disse vil jeg nu præsentere og introducere jer for, så den forhåbentlig kan blive til virkelighed;

Jeg har, mere eller mindre i fantasien, designet og udviklet en møbelserie efter et bestemt koncept, som jeg ikke ønsker at komme nærmere ind på indtil videre. Det er simpelt, råt og stilfuldt. 
Møblerne afspejler tidens tendenser både i form af design men også på baggrund af bl.a. materialevalget. Jeg har stor tiltro til, disse møbler kan sælges både her i Danmark men bestemt også som eksportvare (på et senere tidspunkt)...

Det er jo alt sammen meget fint. MEN!
Jeg er strandet ved idéen. Jeg har Brandnavn, domæne og grafik klar, men jeg står fast. Jeg VED, projektet kan blive til noget, jeg kan se det for mig, men for at realisere drømmen om en nyt møbel-hit til ILVA/Sinnerup/Bolia-segmentet, har jeg brug for flere hoveder end mit eget, og det er her, jeg håber på jeres hjælp.

Der er ved at blive udarbejdet en forretningsplan som gerne skal give et større overblik, men som udgangspunkt har jeg bare lyst til at komme i gang! - Min kortsigtede målsætning er at stå klar med de i alt 5 forskellige møbler, og så ellers tage det næste step derfra.
- For at nå dét har jeg brug for:

- En sparringspartner (meget gerne én fra branchen og helst en med rødder indenfor design)
- En person der kan tegne skitser digitalt i præcise mål og dimensioner til produktion
- En (klejn)smed (gerne i Østjylland)

Selve produktionen vil jeg i første omgang selv stå for. Igen med henblik på at nå mit første mål som beskrevet ovenfor.

Hvis der i øvrigt sidder møbelforhandlere eller personer med forhandlere i deres netværk, hører jeg også meget gerne fra jer.

Projektet er i sin helt spæde fase, men man skal jo starte et sted.

Tak for jeres tid,

//Rasmus

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg kan skitsere, både i hånden, i Adobe-pakken og i 3D-programmer.

Send mig endelig en mail på lmandix@live.dk

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig også arbejdstegninger som du efterspørger :-)

Fra Århus C
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Somtek Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg vil godt kunne hjælpe dig med at tegne dine møbler i 3D så du kan se dem inden du går i gang med at producere. Jeg har selv været i møbelbranchen hvor jeg har arbejdet som møbelsnedker. Jeg er dog i gang med et projekt, så kan derfor ikke tilbyde mig selv som sparringspartner, men kan godt hjælpe dig med 3D modeller, arbejds- og samlingstegninger og design hvis det har interesse?

Du skal være velkommen til at skrive mig en mail. info@somtek.dk

Med venlig hilsen
Mathias Sommer Brun

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Ja, jeg er jo faktisk teknisk designer på produktionslinjen og tegner både i SolidWorks og Inventor. Jeg ville sgu gerne hjælpe dig, men som du kan se på mine indlæg, er jeg selv godt i gang med at lave webshop til mine egne plakater.

Men det lyder godt nok spændende.

VH Hanne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)