Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan pege på en god platform til Apps?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

App-works:

Hej Peter,

Ja, det er det bestemt. Vi er også stolte af at kunne tilbyde menig mand ydelser, som matcher selv den mindste pengepung. Wink

Venligst

App-works.dk



Har jeg forstået det rigtigt, at i er en dansk repræsentant for Appsmakerstore.com ? 

Mvh
Dennis O. Madsen
ADONE.DK 

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tak for de rosende ord :)

Vi har ingen intentioner om at eje hele markedet, der skal være plads til alle. 

Men der er et behov derude for både store skræddersyede løsninger og små lette løsninger og vi er blot i den heldige situation, at vi kan tilbyde begge dele.

App-works.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Der er mange aspekter, der taler for og imod ethvert projekt og der er en væsentlig forskel på hvad dit formål er. 

Vi laver Apps til industrien, samt store og små virksomheder med meget forskellige behov. Men jeg vil dog våge at påstå, at hvis man ønsker at få en "AppShop" til sin forretning, så skal man vitterligt tænke sig grundigt om, om det er den ferrarien eller bare en bil man er ude efter. Fordi hvis det blot er et mindre parti varer man skal ud med, mener jeg ikke man bør ligge største delen af sit budget i at få lavet selve appen, men derimod markedsføring rettet mod sin målgruppe også kan man altid opgradere ved behov.

Jeg vil bakke dig op i, at i forhold til salg til nye kunder, er appen bestemt ikke det bedste våben, men der imod til faste loyalitets bevidste kunder. Derfor tilbyder vi også i vores løsning en simpel hjemmeside/webshop, som derved kan dække begge behov og styres fra samme CMS-system.

Vores kunders succes, er vores succes, derfor indleder vi naturligt også altid med en gennemgående foranalyse af ethvert projekt, for at sikre det bedst mulige afsæt for de givne projekter.

Venligst

App-works.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Det er korrekt vi har Franchise rettighederne til AppsMakerStore i Danmark. Hvilket giver os muligheden for at hjælpe mindre virksomheder med at få deres egen App til meget små penge.

Vi kan sågar tilbyde enhver person, at lave deres egen App uden omkostninger til udvikling, men kun omkostninger til drift og vedligehold. Hvis man blot ligger den nødvendige tid i systemet og gør det selv.

Venligst

App-works.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moonsted,

Nej det er ikke en whitelabel løsning vi har, vi er så heldige så vi er Franchisetager på AppsMakerStore i Danmark. 

Kunne du dog tænke dig, at blive whitelabel partner hos AppsMakerStore, siger du bare til, så tager vi da bare en snak.

Venligst

App-works.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Fra  app-works.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis og Moonsted,

Som nævnt tidligere, skal der være plads til alle.

Kunne forestille mig, at disse spørgsmål bliver stillet fordi I ikke er særlig tilfredse med at jeg kan melde en pris der er så lav ud.

Men rolig nu www.AppsMakerStore.com er en DIY platform (Do It Yourself platform) som kan dække en lang række behov og skabe nye muligheder hos de fleste erhvervsdrivende, men som prisen fortæller med begrænsninger. Der findes også mange andre muligheder derude, som kan noget der minder om. Men det ændrer jo ikke på, at skal man have en Ferrari og ikke bare et køretøj, så skal man kode tingene fra bunden eller alternativt benytte en CrossPlatform, for at dække de bredere behov.

Der er masser af muligheder derude, så det er altså bare at gribe en af dem og det gælder både for App udviklere og folk som ønsker at få en app udviklet. 

Vi kan dog herfra www.app-works.dk lave store, som små løsninger og hvad angår www.appsmakerstore.com så er der i dag over 500.000 brugere på siden, så noget må systemet jo kunne, med mindre 500.000 skulle tage fejl.

Venligst

App-works.dk

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes ikke der er noget galt med det, overhovedet :) 

Det er en super fin løsning og til en god pris.

Du må gerne sende mere info til mig: m@nsted.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet er ikke prisen, problemet er heller ikke at i ikke sælger en Ferrari! 

Problemet er (for at bruge jeres egen metafor), at i sælger en 3 hjulet cykel til seriøse foretnings mænd der skal bruge en professionel bil til at køre ud til deres kunder i, og udgiver den for at være en Aygo. :-) 

Til det du skriver med at jeres apps ikke generere salg men loyalitet; kan jeg kun svare at min overbevisning er at dårligt fabriks designede app's og hjemmesider ikke er noget der hverken imponere eller skaber loyalitet hos kunder! - Jeg vil til hver en tid foretrække ikke at have nogen app, frem for at have en dårlig fabrikslavet app! 

500.000 brugere argumentet er pilråddent! 
Danskerne spiser 127 ton jaka bov om året; hvis nogen herinde efterspørger en der kan lave en god middag til deres kunder, og jeg tilbyder en billig foretnings middag, men det jeg i praksis gør er at smække noget råt jaka bov på en paptallerken til dem, uden at fortælle dem det er jaka bov de ender op med, så er jeg på glatis! Og argumentet med: Jamen 127 ton jaka bov kan umuligt tage fejl, vil selvfølgelig være absurd! 

Det der med at jeres kunders success er jeres success, virker ikke til at være den foretnings model i bruger, det virker til at være tomme tilfældige ord som i ikke ved hvad betyder! - Jeg håber i selv og forbrugerne kan se det vildledende i jeres approach! 

Hvis i er en Franchise af www.AppsMakerStore.com så gør folk opmærksomme på hvad det egentligt er i sælger, og fortæl dem hvem i er, istedet for at lave skalke skjul! 

Jeg er med andre ord MEGET uenig med Moonsted, jeg syntes der er noget seriøst galt med jeres approach! 

Det der er galt er ikke nødvendigvis det i sælger, det er helt fint at sælge trehjulede cykler, det er måden i sælger det på! 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)