Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg - Hvad gør jeg nu!?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holmegaard
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Victualia ApS. Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens.


Jeg har en nyopstartet ApS. virksomhed, hvor vi igennem webshoppen www.engrosforbrug.com sælger forbrugsvarer til erhvervs- og privat kunder.

Vi har et kæmpe udvalg (over 16.000 forskellige produkter) kendte mærker og høj kvalitet. Vi har prisgaranti, og jeg har endnu ikke kunnet finde vores produkter billigere nogle andre steder. Vores leverandøre er blandt andet Abena og Nilfisk.

Vi har solgt lidt til folk der selv fandt os gennem en Google søgning (antager jeg) Men jeg er selvfølgelig ivrig efter at få gang i salget.

Så nu er det, at jeg gerne vil trække på jeres store erfaring. - Hvad skal jeg gøre nu!? :)

Jeg er ikke så god til at smide en masse penge ud, som vi ikke har endnu. Derfor ville det være fedt, hvis udgifterne til salg og marketing hængte lidt sammen med den indtægt vi fik ud af det.

Så hvad nu? Freelance sælger? Mødebooker? Adwords? Facebook
Eller findes der måske ligefrem en måde at jeg kan komme i kontakt med mulige forhandlere..?

Håber at der sidder nogen som vil tilbyde nogle gode råd, eller måske ligefrem et forslag til noget samarbejde.. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er meget forskelligt du kan gøre på SALG. 

Afhængig af: har du et produkt der kan sælges 100 % på tlf, ansæt evt en tlfsælger

Har du et produkt der kræver fysisk møde, før ordre kan lukkes, måske en mødebooker 

Har du kapital til at ansætte en sælger 20 t. /uge, overvej måske freelancesælger

Hvis du er godt igang med facebookside plus adwords kan du også fokusere mere DER. 

/ Flemming

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth 

Jeg vil dele mine forslag op i to kategorier

1. Forbedringer på webshoppen 

- Jeg må være ærlig at sige at jeg synes der bør forekomme et par centrale forbedringer på din nuværende webshop. Strukturen i menuen, samt opsætningen af selve designet vil med forholdvis lidt arbejde kunne betragteligt.

2. Online marketing

Da du har en webshop, er det oplagt at kigge imod de respektive muligheder ift. online markedsføring af denne. Her er Google AdWords er fremragende medie, da du kan annoncerer direkte til potentielle kunder som søger på dine produkter. Endvidere er de sociale medier selvfølgelig også en mulighed, men her skal du være mere kritisk ift. den trafik de generere. Altså om denne trafik er relevant for din webshop.

Jeg vil gerne uddybe ovenstående, samt dele nogle tanker med dig - også ift. et samarbejde ift. diverse webudvikling samt online marketing. Du er meget velkommen til at hive fat mig på tlf. 27 58 02 92 eller pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Uanset hvad, så skal du have held og lykke med forretningen :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ku du bruge rådene her til noget Lisbeth, eller hvad ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)