Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik copyright?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Lige et copyright spørgsmål. Hvis jeg gerne vil bruge diagrammet på http://dkr.dk/indbrud-1, hvordan hænger det lige sammen med copy right reglerne? Må jeg gerne kopiere denne, hvis jeg henviser med kilde og det hele eller skal jeg kontakte dem og spørge først? 

EDIT: Nu kan jeg se, at det er Danmark statistik, men hvordan er reglerne? 

Tak for hjælpen :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal spørge om lov, ellers kan du få store problemer... Med mindre Danmarks statistik stiller alle grafer, diagrammer mm til rådighed, hvilket jeg ikke lige har tjekket på deres hjemmeside. Men såfremt dette er tilfældet, skal det fremgå meget tydeligt. 

Men hvis du vil være 100% på den sikre side, så bør du spørge, det tager 2 sec via mail :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Du skal spørge om lov, ellers kan du få store problemer... Med mindre Danmarks statistik stiller alle grafer, diagrammer mm til rådighed, hvilket jeg ikke lige har tjekket på deres hjemmeside. Men såfremt dette er tilfældet, skal det fremgå meget tydeligt. 

Men hvis du vil være 100% på den sikre side, så bør du spørge, det tager 2 sec via mail :)

Tak :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)